Paino putoaa "liikaa"
5 posters
Sivu 1 / 1
Paino putoaa "liikaa"
Hei..
Minut siis leikattu Tiistaina 13.3.2012 ja nyt tämä on kotona oloa viides päivä. Kun tulin sairaalasta kotiin, kävin vaaálla katsastamassa paljonko oli nesteitä kertynyt sairaala-aikana ja olinhan 1 kg painavampi, kuin sinne leikoon silloin lähtiessäni
Nyt minulla on kotna silti pudonnut painoa n. 1 kg/vrk. Sehän ei siis ole normaalia...? Monet sanovat, että heillä meni jopa viikkoja, että painoa alkoi leikkuun jälkeen putoamaan. Minulla siis yli 4 kg leikkauksesta, joka oli siis viikko sitten
Saan syötyäkkin ihan kohtalaisesti, ja näin alkuun olen pitänyt huolen, että syön yli sen 800 kaloria/vrk...jotta elimistö ei olisi enää ketoosissa
Kertokaa miten teillä muilla on leikkauksen jälkeen paino lähtenyt putoamaan
Minut siis leikattu Tiistaina 13.3.2012 ja nyt tämä on kotona oloa viides päivä. Kun tulin sairaalasta kotiin, kävin vaaálla katsastamassa paljonko oli nesteitä kertynyt sairaala-aikana ja olinhan 1 kg painavampi, kuin sinne leikoon silloin lähtiessäni
Nyt minulla on kotna silti pudonnut painoa n. 1 kg/vrk. Sehän ei siis ole normaalia...? Monet sanovat, että heillä meni jopa viikkoja, että painoa alkoi leikkuun jälkeen putoamaan. Minulla siis yli 4 kg leikkauksesta, joka oli siis viikko sitten
Saan syötyäkkin ihan kohtalaisesti, ja näin alkuun olen pitänyt huolen, että syön yli sen 800 kaloria/vrk...jotta elimistö ei olisi enää ketoosissa
Kertokaa miten teillä muilla on leikkauksen jälkeen paino lähtenyt putoamaan
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011
Vs: Paino putoaa "liikaa"
Minut on leikattu 15.3. Tänään päätin etten mene puntariin ollenkaan, koska huomenna on suuri juhlapäivä, viikko leikkauksesta. Tulos mulla oli eilen -3.5kg. En ole edes osannut olla huolissani
Z
Z
zelda- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011
Minullakin putosi ekalla viikolla -4,2kg, joten ei hätää!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Alussa voi huahtaa vaikka 1kg/ vrk, mutta se tasaatuu pariin viikkoon. Odota vaan, kohta tuskailet kun lähtee niin hitaasti
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
ensmäisellä viikolla lähti 6 kiloo, kyl se siitä tasaantuu, nou hätä!!
Emppu81- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Registration date : 14.08.2011
joo niin näyttää tasaantuvan tällä toisella viikolla ei vaaka hievahtanutkaan
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011
Jumiviikkoja tulee ja sitten taas paino putoaa kerralla reilusti alas, joten ei huolta!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Similar topics
» Paino putoaa ...puolitoista viikkoa leikkauksesta.
» Paino jumittaa....!
» OLETTEKO SYONEET LIIKAA LEIKAUKSEN JALKEEN?
» Paino jumittaa....!
» OLETTEKO SYONEET LIIKAA LEIKAUKSEN JALKEEN?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa