Kesäkeiju kotiutui eilen
2 posters
Kesäkeiju kotiutui eilen
Huomenta kaikille Nyt on sitten leikkaus tehty ja eilen pääsin kotiin Leikkaus itsessään onnistui hyvin,olin eka leikattava,mikä oli kyllä hyvä asia eipä tarvinnu jännitellä.Olin osastolla 06.45 ja leikkaussalissa katsoin kelloa ennen nukkumattia 07.56.Toipuminen alkoi hyvin mut sitten nousi kova kuume ja se olikin keuhkokuume joka sit pitkitti sairaalassa olo aikaa.Keskiviikko iltana 22 maissa mut vietiin röntgeniin ja alotettiin uudet antibiootit.Onneksi yö-vuoroon tuli hoitaja joka osasi asiansa,kertoi että on erikoistunut juuri näihin leikkauksiin ja tiesi mikä täytyy heti huomioida Mut leikattiin TYKSissä.Torstai oli vähän pelottava päivä kun aamulla lääkäri sanoi ett tehdään iltapäivällä varjo-aine kuvaus jolla suljetaan pois mahdolliset saumojen tihkumiset.Silloin aamulla ajattelin et voi minua hölmöä mihin olen lähtenyt Mutta iltapäivällä kun kerrottiin että eipä sumat tihku niin tuli helpotuksen itku ja ajatus että kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu Olin tippa ruokinnassa perjantai aamuun asti ja voi sitä ILON tunnetta kun tuotiin eka aamupala ja KAHVIA.Käytin sairaalassa olo ajan nikotiini laastaria ja nyt mietin mitä haluan jatkossa,no,se on uusi tarina Ruokailut sujuneet hyvin ja rauhalliseen tahtiin,vaan on se kokopäivä toimista puuhaa,että ehtii kaikki tarpeellisen syödä ja juoda,ja se teelusikka oli hyvä vinkki minkä täältä jostain luin Antibiootit jatkuu vielä viikon.Että näin nyt eteenpäin ja nyt olen ONNELLINEN kun pääsin leikkaukseen.Hyvää ja aurinkoista päivää kaikille kanssakulkijoille Niin ja kiitos tsempeistä kaikille viikko sit niitä laittaneille
kesäkeiju- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 20.02.2012
Vs: Kesäkeiju kotiutui eilen
Hienoa Kesäkeiju ja nopeaa toipumista sinulle
Tuo keuhkokuume on aika yleinen kun on nukutettuna, mulla oli kanssa.
Nyt kohti kesää ja viikko viikolta kevyempänä keijuna!
Tuo keuhkokuume on aika yleinen kun on nukutettuna, mulla oli kanssa.
Nyt kohti kesää ja viikko viikolta kevyempänä keijuna!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa