anumiia ilmoitautuu
4 posters
anumiia ilmoitautuu
Huomenna olisi ensimmäinen ravitsemusterapeutin käynti... Sitä odottelen jännityksellä. Olen kuullut että yksityisellä saattaa päästä todella pikaiseenkin leikkuriin (4 viikossa). Mietinnässä on kuitenkin sekin että minulla on lomamatka turkkiin 21-27.4 kannattaako yrittää päästä leikkaukseen ennen tuota matkaa vai vasta sen jälkeen? onko esim. infektioriskejä jne.
Viimeinen muokkaaja, anumiia pvm To Kesä 23, 2016 3:05 am, muokattu 1 kertaa
anumiia- Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 39
Registration date : 02.03.2012
Vs: anumiia ilmoitautuu
Tervetuloa joukkoon tummaan!
Jos kaikki menee putkeen niin ehtisit leikkaukseen mutta siitä toipuminen kestää kuitenkin jonkin verran. 3 viikkoa saikkua tarjoavat eli sen verran on vajaakuntoinen. Taitaa se ENE, gastro, ultra, verikokeet, sisätautilääkärin, nukutuslääkärin ja kirurgin tapaamiset tehdä aikataulusta tosi tiukan. Voi tuo ENE-dietti hankaloittaa matkoilla oloa..
Tsemppiä kuitenkin oikean päätöksen tekemiseen!
Jos kaikki menee putkeen niin ehtisit leikkaukseen mutta siitä toipuminen kestää kuitenkin jonkin verran. 3 viikkoa saikkua tarjoavat eli sen verran on vajaakuntoinen. Taitaa se ENE, gastro, ultra, verikokeet, sisätautilääkärin, nukutuslääkärin ja kirurgin tapaamiset tehdä aikataulusta tosi tiukan. Voi tuo ENE-dietti hankaloittaa matkoilla oloa..
Tsemppiä kuitenkin oikean päätöksen tekemiseen!
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Tervetuloa palstailemaan. Täältä saa paljon hyviä vinkkejä ja vertaistukea.
koskpir- Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 10.10.2011
Tervetuloa mukaan.
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Kiitos kaikille. Joskus toukokuussa minulla sitten leikkaus. Tai näin ainakin rt suositteli. Turha alkaa reissussa stressaamaan pussikeittojen kanssa, joten pussitteluni alkaa sen jälkeen. Noh tietenkin viimeisen sanan leikataanko minua ylipäätään sanoo kirurgi. Parin viikon päästä olisi sitten aika kirurgin vastaanotolle. Osaako joku kertoa mitä tuolla kirurgin vastaanotolla tapahtuu?
anumiia- Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 39
Registration date : 02.03.2012
Minun tapauksessani ei juuri mitään. Tai no, hän selitti leikkauksen pääpiirteet niinkuin olin jo monesti kuullut. Sitten mentiin läpi riskejä. Lopulta jäi sellainen kuva että hän vähän katseli että olenko miettinyt asiaa ja olenko nyt itse ihan varma. Tietysti kannattaa kirurgilta kysellä kaikkea mitä mieltä painaa. Hän lienee alan kovin asiantuntija!
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa