Leikkauskelpoinen
4 posters
Leikkauskelpoinen
No nyt on käyty sisätautilääkärillä ja leikkauskelvolliseksi katsottu.
Ainoa takapakki oli, että ENE-ryhmä alkaa Lohjalla vasta syksyllä
ja sitä sitten 10 viikkoa ja sitten sen jälkeen vasta lähete Peijakseen
eli ensi vuoden puolelle mennään, rähmä.. odottavan aika kun on niin pirun pitkä
Ainoa takapakki oli, että ENE-ryhmä alkaa Lohjalla vasta syksyllä
ja sitä sitten 10 viikkoa ja sitten sen jälkeen vasta lähete Peijakseen
eli ensi vuoden puolelle mennään, rähmä.. odottavan aika kun on niin pirun pitkä
countrywoman- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 24.03.2009
Moi Countrywoman!
Häntäpystyyn kyl se aika tulee ennemin kuin huomaatkaan...... Itsekkin vielä jonossa!
Tsemppiäääää!
T: Tepa43
Tsemppiäääää!
T: Tepa43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
ENE
Etkö sitten saa yksinään sitä ENEä aloittaa? onhan se (ehkä) helpompaa ryhmässä, mutta jos leikkauspäätös on tehty niin sun pitäs olla pöydällä viim. 6 kk kuluttua. onhan se nyt tylsää että kaupunki asettaa tollasia esteitä.
Sisua vaan!
Kanitar
Sisua vaan!
Kanitar
wiccan- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 42
Registration date : 14.06.2009
Jaksamista täältäkin
Moi vaan.
Taitaa olla eri alueilla erilaiset käytännöt. Itselle HYKSin sisätautilääkäri sanoi, että yksi lisä-ENE tulee vielä ennen leikkausta, mutta saan sen ohjeet Peijaksesta kun asioin siellä kirurgin ja ravintoterapeutin luona. näitä aikoja tässä odotellaan. Tai siis ajat on jo saatu heinäkuun loppuun ja elokuun alkuun ja leikkauspäätöskin jo lennähti tosin tarkkuudella loppukesä/alkusyksy tänä vounna.
Mutta siis älä huoli, kun pyörä lähtee pyörimään, niin kyllä se aika tuntuu menevän kohtuullisen nopeasti. Jos sulla on sisätautipolin hoitajan numero, niin soita ja kysy vielä, voiko ENEä tehdä etänä. Itsellä alkuun vaadittu ene tehtiin työterveyshuollon etävalvonnassa ja sekin toimi parin kolmen seurantakäynnin, alku- ja lopputarkastuksen ja se kelpasi K-HKS:lle joka sitten lähetti paprut edelleen HYKSiin,
T.
Taitaa olla eri alueilla erilaiset käytännöt. Itselle HYKSin sisätautilääkäri sanoi, että yksi lisä-ENE tulee vielä ennen leikkausta, mutta saan sen ohjeet Peijaksesta kun asioin siellä kirurgin ja ravintoterapeutin luona. näitä aikoja tässä odotellaan. Tai siis ajat on jo saatu heinäkuun loppuun ja elokuun alkuun ja leikkauspäätöskin jo lennähti tosin tarkkuudella loppukesä/alkusyksy tänä vounna.
Mutta siis älä huoli, kun pyörä lähtee pyörimään, niin kyllä se aika tuntuu menevän kohtuullisen nopeasti. Jos sulla on sisätautipolin hoitajan numero, niin soita ja kysy vielä, voiko ENEä tehdä etänä. Itsellä alkuun vaadittu ene tehtiin työterveyshuollon etävalvonnassa ja sekin toimi parin kolmen seurantakäynnin, alku- ja lopputarkastuksen ja se kelpasi K-HKS:lle joka sitten lähetti paprut edelleen HYKSiin,
T.
Norsu- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008
Vs: Leikkauskelpoinen
Kiitos tsempeistä Norsu, Wiccan ja Tepa43
Itsekkin tuota soittoa ajattelin, kun kävin rtgkuviani kurkkimassa terkkarissa (olen sieltä siis saikulla).
Polvet on jo leikattu molemmat pariinkin otteeseen mutta nyt siellä luut kihnaa toisiaan polvissa ei ole
sääriluun eikä reisiluun välissä enää mitään!!!Rustoa hyvin vähän etc...
Tosin minulla on aika 8.7 fysiatrille, josko puhuisin hänelle tuosta ENE-justusta ja sitä kautta hyvinkin
pääsisin nopeamin eteenpäin, saa nähdä katsotaan.
BMI minulla 45 jotain eli pituus 163 ja paino 123,4
Itsekkin tuota soittoa ajattelin, kun kävin rtgkuviani kurkkimassa terkkarissa (olen sieltä siis saikulla).
Polvet on jo leikattu molemmat pariinkin otteeseen mutta nyt siellä luut kihnaa toisiaan polvissa ei ole
sääriluun eikä reisiluun välissä enää mitään!!!Rustoa hyvin vähän etc...
Tosin minulla on aika 8.7 fysiatrille, josko puhuisin hänelle tuosta ENE-justusta ja sitä kautta hyvinkin
pääsisin nopeamin eteenpäin, saa nähdä katsotaan.
BMI minulla 45 jotain eli pituus 163 ja paino 123,4
countrywoman- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 24.03.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa