Vatsatauti
5 posters
Vatsatauti
Täälläpäin on liikkeellä aika ärhäkkä vatsatautiepidemia.
Olen siltä vielä välttynyt, mutta viereisessä työhuoneessa juuri oksennettiin..
Hirvittää ajatus miten pikkumaha kestää oikein rajun oksentelun?
Onko jollain leikatulla kokemuksia?
Omasta leikkauksesta nyt reilu 8kk. Ja oksentanut olen koko aikana vain kerran
dumpingin takia.
Olen siltä vielä välttynyt, mutta viereisessä työhuoneessa juuri oksennettiin..
Hirvittää ajatus miten pikkumaha kestää oikein rajun oksentelun?
Onko jollain leikatulla kokemuksia?
Omasta leikkauksesta nyt reilu 8kk. Ja oksentanut olen koko aikana vain kerran
dumpingin takia.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Vs: Vatsatauti
Täällä iski vatsatauti eilen, ensimmäistä kertaa leikkauksen jälkeen.
Mitään ei tullut ulos, vaikka kävin yökkimässä kyllä. Mä mietin, että koska edellisestä syömisestä oli jo monta tuntia, niin eikös meillä liiku se ruoka jotenkin normaalia nopeammin sieltä vatsalaukusta pois (ohitusleikkaus tehty)? Joten ei siellä mahalaukussa ole varmaan ollut mitään, mitä olisi voinut tulla ulos.
Mutta tuntikausia ensin kärsin kamalasta olosta, sitten alkoi ripulointi. Ja kun lopulta kävin yökkimässä tyhjää, olo parani sillä jo tosi tosi paljon.
Nyt mäkin mietin täällä, että onko meidän leikattujen edes mahdollista oksentaa kunnolla?
Mitään ei tullut ulos, vaikka kävin yökkimässä kyllä. Mä mietin, että koska edellisestä syömisestä oli jo monta tuntia, niin eikös meillä liiku se ruoka jotenkin normaalia nopeammin sieltä vatsalaukusta pois (ohitusleikkaus tehty)? Joten ei siellä mahalaukussa ole varmaan ollut mitään, mitä olisi voinut tulla ulos.
Mutta tuntikausia ensin kärsin kamalasta olosta, sitten alkoi ripulointi. Ja kun lopulta kävin yökkimässä tyhjää, olo parani sillä jo tosi tosi paljon.
Nyt mäkin mietin täällä, että onko meidän leikattujen edes mahdollista oksentaa kunnolla?
Minut on sleevattu, ja kyllä se oksentaminen onnistuu ihan normisti.
Muutaman kerran on kaikki tullut ylös ja pari kertaa sormet kurkussa on vatsaa tyhjennetty... itsellä pelotti kun oli vain pari kuukautta leikkurista, että kuinka se maha kestää, mutta kesti se.
Muutaman kerran on kaikki tullut ylös ja pari kertaa sormet kurkussa on vatsaa tyhjennetty... itsellä pelotti kun oli vain pari kuukautta leikkurista, että kuinka se maha kestää, mutta kesti se.
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Itse en ole pystynyt oksentamaan ollenkaan. vatsatauti jatkui pitempänä "ripulivaivana" Meni melkein viikko ja meinasin jo joutua sairaalaan tippaan, kun ei nesteetkään pysynyt sisällä. Onneksi oon sairastanut sen vain kerran leikkauksen jälkeen. Justiinsa lapset oksenti urakalla, minä selvisin säikähdyksellä...
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Raskauspahoinvointi on välillä saanut oksentamaan, mutta on ollut varsin kivutonta vrt. aikaan ennen sleeveä. Vatsatauteja ei ole ollut, mutta eiköhän se oksentaminen siitäkin syystä menisi yhtä kivuttomasti. Pienempi maha, vähemmän oksennettavaa?!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa