Odottavan aika on pitkä
5 posters
Odottavan aika on pitkä
Hei kaikki
Olen seurannut minäkin tätä foorumia jo syksystä silloin sain itselleni lähetteen lihavuusleikkaukseen.Olen 44 vuotias sairaalloisen lihava muija porista olen yrittänyt lukuisat laihdutus kuurit mutta kilot tosiaan tulee takaisin aina korkojen kera. Huomenna olisi vihdoin aika vatsanseudun ultraan ja kuukauden päästä gastrokopiaan. Toiveena olisi loppukeväästä päästä jo leikkauspöydälle.
T.Satuliini
Olen seurannut minäkin tätä foorumia jo syksystä silloin sain itselleni lähetteen lihavuusleikkaukseen.Olen 44 vuotias sairaalloisen lihava muija porista olen yrittänyt lukuisat laihdutus kuurit mutta kilot tosiaan tulee takaisin aina korkojen kera. Huomenna olisi vihdoin aika vatsanseudun ultraan ja kuukauden päästä gastrokopiaan. Toiveena olisi loppukeväästä päästä jo leikkauspöydälle.
T.Satuliini
satuliini- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 26.08.2011
Vs: Odottavan aika on pitkä
Tervetuloa palstalle!
Tsemppiä!
Tsemppiä!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Hie! Olen 45v. nainen joka ylihuomenna menee sekavin tuntein ja aika kova jännitys päällä gbp-leikkaukseen. Homma viedään kyllä kovalla tahdolla läpi kun ollaan kerran leikkiin lähdetty. Eilen olin sairaalassa kaikissa esitutkimuksissa (ultra,ekg,spirometria,labra,ravitsemusterapeutti) ja samalla tapasin leikkaavan kirurgin . Kirurgi vain totesi että 2 tuntia leikkauksen jälkeen jo patistetaan liikkeelle ja juomisen aloittaminen alkaa myös heti. Totesi vain; "tämä ei sitten ole lepokoti" heti vain ylös ja liikkeelle, silloin paranemisprosessi nopeutuu. Jos kaikki ok niin seuraavana päivänä kotiin.Tsemppiä kaikille muillekkin ja pidetään yhteyttä
Tiinzku- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 58
Registration date : 21.02.2012
Vielä 7 päivää ennen leikkausta (toivottavasti). Voimia leikkaukseen!
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Meitä on täällä monta uutta leikkaukseen menijöitä Itsellä nyt 4pv eneilyä takana, helpottaa koko ajan. Tänään kävin anestesialääkäriä tapaamassa terveystalolla, kaikki ok. Vielä 4vko eneilyä, sitten kohti leikkausta. Tsemppiä kaikille, jotka odottaa pääsyä operaatioon.
Virpsu- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa