kesäkeiju esittäytyy
3 posters
Sivu 1 / 1
kesäkeiju esittäytyy
Olen 54v naispullukka varsinais-suomesta ja olen käynyt lueskelemassa näitä mahtavia sivuja ja nyt liityin mukaan.Siis olen ollut lihava ja välillä laihempi koko ikäni mutta nyt jojoilu loppuu koska leikkaus on TOOSI lähellä Mut leikataan 28.2 eli viikon päästä tyksissä.Matkani oli aika pitkä tähän pisteeseen,sain lähetteen terveyskeskuksesta kesäkuussa 2010 ja ekat käynnit rav.terapeutin luona loppuvuonna 2010.Paino alkoi pudota pikkuhiljaa kunnes tuli talvi ja loukkasin itseni ja siihen tylsyyteen hain lohtua enemmällä syömisellä Toukokuussa piti olla mahalaukun tähystys,vaan eipä tehty koska paino hiukan noussut mutta sain yhden mahdollisuuden yritykseen ja näyttöön että olen motivoitunut.Aloitin vähähiilihydraattisen ruokavalion ja paino on tippunut hyvin ja kaikki nivelkivut ja vatsavaivat ovat poissa.Minulla on lääkitys verenpaineeseen ja kolesterooliin ja heikentynyt sokerin sietokyky.Olen nyt pudottanut painoa 32kg ja vielä tämän viikon enetän eli varmaan joku kilo vielä tippuu ennen leikkauspöydälle menoa Nämä sivut ovat olleet hyvä tsemppaaja tässä taipaleella.
kesäkeiju- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 20.02.2012
Vs: kesäkeiju esittäytyy
Heippa Kesäkeiju ja tervetuloa joukkoon!
Sinulla on jo hurja pudotus takana! HIENOA!
Leikkauksesi on tosiaan jo todella lähellä. Upeaa, että olet vastoinkäymistenkin jälkeen jaksanut jatkaa matkaasi kohti leikkuria!
Oikein paljon tsemppiä!
Sinulla on jo hurja pudotus takana! HIENOA!
Leikkauksesi on tosiaan jo todella lähellä. Upeaa, että olet vastoinkäymistenkin jälkeen jaksanut jatkaa matkaasi kohti leikkuria!
Oikein paljon tsemppiä!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Vs: kesäkeiju esittäytyy
Tervetuloa myös minunkin puolestani Todella olet jaksanut tsempata ja kohta sulla on pikkunen masu ja elämä helpompaa:) Omasta leikkauksesta tulee huomenna kaksi viikkoa;) Ja kaikki mennyt hyvin! TYKS on hyvä sairaala, siellä hoitavat kyllä hyvin homman! Tsemppiä vaan viimeselle viikolle ennen leikkausta!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa