[b]Odotusta[/b]
+4
Pallokala
hansu
Soile
stina66
8 posters
[b]Odotusta[/b]
30-vuoden taistelun jälkeen, alkaa nyt sota läskejä vastaan. Ensimmäisen kerran 17-vuotiaana lihavuuden takia sisätautipolilla
Nyt on käyty labrat ja sydänfilmi. Saatu sisätautilääkäriltä vihreää valoa leikkaukseen. Ensi viikolla spirometria, ylävatsan ultra ja keuhkokuva. Gastroskopian aikaa voi joutua odottelelemaa kolme kuukautta. Nyt täytyy vain tsempata.
Nyt on käyty labrat ja sydänfilmi. Saatu sisätautilääkäriltä vihreää valoa leikkaukseen. Ensi viikolla spirometria, ylävatsan ultra ja keuhkokuva. Gastroskopian aikaa voi joutua odottelelemaa kolme kuukautta. Nyt täytyy vain tsempata.
stina66- Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 16.02.2012
Vs: [b]Odotusta[/b]
Hyvä Stina66 Tervetuloa mukaan! Aika menee sujuvasti kun perehtyy asiaan ja tsemppaa itseään. Odotin operaatioon itse vajaan vuoden, nyt se on tehty ja tuntuu todella hyvälle!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Minäkin Mikkelin lähettyviltä. MKS:ssä on tuo paha pullonkaula noissa tähystyksissä. Itse kävin kyseisen toimenpiteen yksityisesti. Nopeuttaa prosessia, jos siihen on varaa.
Tänään olisi se Mikkelin tapaaminen. Jos kiinnostaa nähdä "meitä" livenä, niin rohkeasti vain mukaan
Tänään olisi se Mikkelin tapaaminen. Jos kiinnostaa nähdä "meitä" livenä, niin rohkeasti vain mukaan
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Tervetuloa Stina ja onnea urakalle!
Mikkelistä minäkin ja Joensuussa leikattu viime kesäkuussa.
Gastron 3 kk odotus menee yllättävän nopeasti Ja jos haluaa hoppuilla, voi sen käydä yksityisestikin. Mutta jos jo vuosia odotellut, mitä yksi kolme kuukautta tässä vaiheessa enää vaikuttaa?
Tsemiä kohti terveempää elämää!
Mikkelistä minäkin ja Joensuussa leikattu viime kesäkuussa.
Gastron 3 kk odotus menee yllättävän nopeasti Ja jos haluaa hoppuilla, voi sen käydä yksityisestikin. Mutta jos jo vuosia odotellut, mitä yksi kolme kuukautta tässä vaiheessa enää vaikuttaa?
Tsemiä kohti terveempää elämää!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Haudi stina66! tuulahdus tervehtii ja toteaa, että taidetaan olla samoissa aikatauluissa. Kävin tammikuussa nuo kokeet MKS:ssa mihin sinä olet menossa ensi viikolla. Aiemmin pähkäilin tuon gastron kanssa, että käynkö yksityisesti vai julkisesti. Mulla oli aika 17.2. Terveystaloon mutta peruin sen. Nimittäin sain aiemmin tällä viikolla tietää, että pääsen julkiselle puolelle maaliskuun loppupuolella gastroon. Melkein meinasin eilen lähteä mikkeliläisten tapaamiseen, mutta meni pupu pöksyyn. Tai oikeastaan pukkas nuhaa ja odotettavissa kuumettakin, jos kehittyy samaa latua kuin muun perheen tauti, mutta ehkä sitten toukokuussa? Mutta tervetuloa minunkin puolesta tänne ja seuraillaan painojemme kehittymistä. Minä siis 162/117 (ensiks pituus, sit paino ) Tästä se lähtee.
tuulahdus- Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011
Heipati tuulahdus. Kiva kuulla, että pääset jo kuukauden päästä gastroon Minäkin mietin tapaamista, mutta en sitten rohjennut lähteä. Jos miekii sitten toukokuussa. Nyt olen yrittänyt muuttaa ruokarytmiä.. 5 kertaa päivässä sapuskaa entisen napostelun sijaan. Ruoan laatuun en vielä hirveesti, kiinnitä huomiota, paitsi karkit ja jätski saa jäädä kauppaan.
Minä 169/135 (hävettää)
Minä 169/135 (hävettää)
Hyvät immeiset... Rohkeasti mukaan vaan. Vapaamuotoiset keskustelut ja hyvä seura. Vertaistukea parhaimmillaan. Kaikki me ollaan joskus aloitettu, eneilty ja leikkauksen jälkeen "kärvistelty". Omien päätösten tekeminen helpottuu ja asioista voi kysellä suoraan. Kannattaa tulla mukaan.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Kävin eilen sisätautilääkärillä. Tutkimukset on nyt tehty ja paino tippunu 13,5 kg tammikuusta. Lähete leikkaukseen lähteen Joensuuhun
Nyt vaan odotellaan.
Nyt vaan odotellaan.
Viu, siä menit miun eelle... Onnee kuitenkin! Hiihän perästä. Mullahan siis helikon häätöä lääkkeillä ja kesäkuun alussa tsekataan ulostenäytteestä että lähtikö vaiko eikö. Jos lähti, sit saan lähetteen Jojensuuhu.
Onnea äly paljon jo nyt pudotetuista kiloista! Mulla ei sillä rintamalla ole tapahtunut mitään.
Onnea äly paljon jo nyt pudotetuista kiloista! Mulla ei sillä rintamalla ole tapahtunut mitään.
Jokos Stina66 alkaa jännittämään? Jostain luin et siul o ens viikol leikkuri...
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Rosmariini, kyllä jännittää, mutta sillai sopivasti. Eniten jännittää nukutus, kun on semmone huono kokemus takana. No täytyy kertoa siitä sitten joko hoitajalle tai lääkärille. Onneksi eneily loppuu, koska pussit tökkii pahasti 4 päivää ennää. Meen sunnuntaina sisälle ja maanantai aamuna heti 8 on leikkaus
Miekii sanoin hoitajille et edellisel kerral ku leikattiin ni heräsin kesken kasaan kursimisen... Mut siit ei ihme kyl jääny draumoja.
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Paljon onnea leikkaukseen
PyöreäMuoto- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 15.10.2012
Onnea leikkaukseen:)!!!
Milja- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012
Stina, ajattelin laittaa sulle maanantaina tekstarin, että oot viikon päästä täydessä tohinassa mukana. Laitanpa vaikka sunnuntaina tsemppiviestin sitten. Kaikkia hineitä ajatuksia näille viimosille ene-päiville ja aattele, ei enää koskaa eneä!!!
Kiitos Tuulahdus, alkaa olla jo jännät paikat.... mutta nyt on pääpointti pysyä terveenä kun joka puolella pärskitään :
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa