Riinuli uusi täällä
+3
Massiivi
Orkidea
Riinuli
7 posters
Riinuli uusi täällä
Riinuli olen minä ja kerron vähän itsestäni. vuonna 2010 mulle suoritettu gbp Peijaksessa ja painoa oli silloin 138kg. Nyt painoa on 78kg eli -60kg olen laihduttanut. Nyt menossa helmikuussa roikkoleikkaukseen. elämä antaa ja ottaa mutta tää ollut parasta mitä oon käynyt läpi. jaksaa elää!!
Riinuli- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 12.02.2012
Vs: Riinuli uusi täällä
Heippa Riinuli ja tervetuloa palstalle!
Wau, mikä pudotus sinulla on takana! Hienoa!!! Nyt kun vielä saat roikot pois, niin olet kuin uusi ihminen!
Minä olen vasta äskettäin käynyt leikkauksen läpi, mutta en minäkään tätä kadu! Nyt vaan odottelen itselleni yhtä mahtavia tuloksia!
Wau, mikä pudotus sinulla on takana! Hienoa!!! Nyt kun vielä saat roikot pois, niin olet kuin uusi ihminen!
Minä olen vasta äskettäin käynyt leikkauksen läpi, mutta en minäkään tätä kadu! Nyt vaan odottelen itselleni yhtä mahtavia tuloksia!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Onpas mahtava pudotus! -60 kg tekisi tosi hyvää minullekin eli leikkausta kohti.
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
On kyllä ollut aika matka mutta onnellinen olen kun päässyt eroon kaikista lihavuuden aiheuttamista vaivoista.
Mielettömän hienoa. Omasta leikkauksesta vasta kaksi viikkoa joten pitkä tie vielä itsellä edessä
unelma- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 16.12.2011
Upeeta Riinuli! Toivottavasti mun viesti 1,5 vuoden päästä on yhtä positiivinen
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Hieno kuulla tällasista saavutuksista, onnea!!! Itsellä alkoi vasta toinen vko leikkauksen jälkeen ja nyt jo tuntuu todella hyvältä Vaikka saavutukset on vielä edessä...tai no -10 kg on jo saavutettu ja sekin tuntuu oikeen hyvälle!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Hieno suoritus Riinuli!
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Kiitosta paljon kohtalonsiskot ja veljet. Kyllä meillä kaikilla on edessä parempi, hoikempi ja terveempi tulevaisuus. Kesäkin tulee ja ilo sen mukana kun ei enää ole niin tuskasta ylipainoisena laahustaa etteenpäiten. tsemppiä joka iikalle, ollaan me aika veijareita!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa