Ravitsemusterapeutin aika jännittää...
2 posters
Ravitsemusterapeutin aika jännittää...
Aloin täyttämään ruokapäiväkirjaa sitä ravitsemusterapeutin vastaanottoaikaa varten ja siitä heräsi pelko sitä tapaamista kohtaan, kun en tiedä mitä odottaa. Onko se terapeutti millainen: alkaako natista siitä että syön päin mäntyä vai olisiko keskustelu raketavaa kenties. No asennoituminen tällähetkellä on mulla sellainen että se todennäkösesti pitää mua tyhmänä koska olen näin iso. Toivottavasti se ravitsemusterapeutti ei olisi mikään lihavuusrasisti.....
Ahistaa ihan hirveesti. Voiko sille sanoa mitään vastaan, jos se rupee suorastaan v....tuilemaan. Sillähän on avaimet leikkaukseen pääsyn seuraavaan vaiheeseen... Mä en milllään jaksais mitään "tietoiskuja" kuunnelle.... tiedetään tiedetäään.
Minkälailsia kokemuksia teillä on?
Ahistaa ihan hirveesti. Voiko sille sanoa mitään vastaan, jos se rupee suorastaan v....tuilemaan. Sillähän on avaimet leikkaukseen pääsyn seuraavaan vaiheeseen... Mä en milllään jaksais mitään "tietoiskuja" kuunnelle.... tiedetään tiedetäään.
Minkälailsia kokemuksia teillä on?
Saara-79- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 45
Registration date : 20.01.2012
Vs: Ravitsemusterapeutin aika jännittää...
Moi,
Olen varmaan käynyt samalla terapeutilla. Hän on oikein mukava ja keskustelevainen.
Tsemppiä vaan! siitä se lähtee.
Itse olin tänään sisätautilääkärin vastaanotolla ja homma eteni. Nyt odotan yhteydenottoa Lahdesta.
Tytteli- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 07.02.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa