Vuorokausivirtsankeräys?
3 posters
Vuorokausivirtsankeräys?
Onko muille tehty? Miten vaikuttanut leikkauspäätökseen, jos on? Mulle tuli käsky sellaiseen ennen sisätautilääkärille menoa...
Äitikarhu- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012
Vs: Vuorokausivirtsankeräys?
Mulla oli tuo sama silloin. Sen kun kuseksit vuorokauden purkkiin
kilomies- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 04.01.2012
Jep homma on siinä mielessä tuttu, että tiedän miten hoituu (jippiiii) mutta mitenköhän se on tässä olennainen? Kun pissoissa ei ole koskaan ollut sokereita tai mitään muutakaan epäilyttävää ja verensokeritkin aina sekä kotimittarilla, että pitkäverensokeri labrassa hyvä. Kai noi nyt sit vaan innolla tutkii kun aloittavat
Jos oikein muistan niin se oli joku valkuais.....juttu?
Multakin otettiin vaikka mitä kokeita mitä lääkäri kyssissäkin ihmetteli, mutta totesi vain, että onpahan mies ainakin tutkittu perusteellisesti.
Multakin otettiin vaikka mitä kokeita mitä lääkäri kyssissäkin ihmetteli, mutta totesi vain, että onpahan mies ainakin tutkittu perusteellisesti.
Multa otettiin jo lähetettä varten kamalasti kokeita ja nyt sitten nämä jatkokokeet otetaan keskussairaalassa. Ottakoot sitten kun aloittavat, ompahan kattava kilometrihuolto sitten
Kävin labroissa ja hakemassa virtsankeräysastiat... selvisi siinä ohimennen sekin miksi keräys tehdään: suljetaan pois cushingin oireyhtymän mahdollisuus. Eli tutkitaan vapaiden kortisolien määrä pissassa. Hieman hämmentävää, mutta toivottavasti vain ihan rutiinijuttu eikä mitään syytä epäillä kyseistä oireyhtymää sen kummemmin...
Se oli mullakin helvetinmoinen rulianssi ja verta otettiin toooosi monta putkiloa monta kertaa.
Mulle ei tuota tehty, vaikka joskus epäilty ko sairautta. Otettiin kyllä veren kortisoli ja siin ei ollu mitään häikkää. Hiukan nuo vaihtelee mitä missäkin tutkitaan. Ja varautukaa siihen, että kyl niit verkokeita otetaan vielä ennen h-hetkeä, ainakin silloin aamulla, varmuuden vuoksi(pvk,risriverikoe). Ja sitten otettiin viel leikkauksen jälkeen kerran(pvk). No hyvähän se on kun tutkivat kaikki mahdollisuudet. Mulla epäiltiin tuota cushingia kun lihominen (+30kg tapahtui 10 vuoden aikana, kiihtyen viimeisen 2v aikana).
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa