Uusi elämä, uudet kujeet
3 posters
Sivu 1 / 1
Uusi elämä, uudet kujeet
Ajattelin päivittää pitkästä aikaa uutta elämääni. Leikkaukses olin 6.4.2011 paino silloin leikkauspäivänä 119 kg ja nyt tänä päivänä painan 77 kg Aika nopeasti -42 kg hurahtanut paino alas. Kaikkea syön mitä käsiini saan, mut olen yrittänyt katsoa että syön protskuja eniten ja juon tarpeeks. Mulla vaan on ongelma ku veden ja mehun juonti ei meinaa millään onnistua ku ne tulee ylös siispä juon maitoa, piimää ja kahvia päivän aikana. vitamiinit ja muut lääkkeet otan nyt säännöllisesti, ku edellisessä päivityksessä kerroin laiminlyöväni niitten ottoa. Nyt asia korjattu! Itsellenihän siinä hallaa teen, en kenellekkään muulle
Nyt mulla olisi kysymyksiä normaalipainooon päässeille miten paino pysyy siinä missä olette ettei laske tai nouse ku mua on alkanut vähän pelottaa et tuleeko musta ihan anorektikko. Vai onko se niin et koko elämä katsoa et saa tarpeeksi kilokaloreita päivässä? Kuinka paljon harrastatte liikuntaa viikon aikana? Itse harrastan päivittäin 1 kävelylenkkiä ku koira talossa ja jonkunlaista kiinteytysjumppaakin pitäs alottaa, mutta mitä? sali vaiko kotona tv:n ääressä??
Nyt mulla olisi kysymyksiä normaalipainooon päässeille miten paino pysyy siinä missä olette ettei laske tai nouse ku mua on alkanut vähän pelottaa et tuleeko musta ihan anorektikko. Vai onko se niin et koko elämä katsoa et saa tarpeeksi kilokaloreita päivässä? Kuinka paljon harrastatte liikuntaa viikon aikana? Itse harrastan päivittäin 1 kävelylenkkiä ku koira talossa ja jonkunlaista kiinteytysjumppaakin pitäs alottaa, mutta mitä? sali vaiko kotona tv:n ääressä??
Pallomahatar- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 11.04.2011
Vs: Uusi elämä, uudet kujeet
Vau, hienolta kuulostaa!! Onnea!!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Vs: Uusi elämä, uudet kujeet
No kaloreitten kaa saa olla tarkka loppu elämän muuten menee mukavasti...
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa