lenkkeily - uinti - venyttely
Sivu 1 / 1
lenkkeily - uinti - venyttely
Alussa olin minäkin puhtia täynnä ja kavelemään piti päästä. Siihen asti kaikki meni hyvin kunnes entiset jalka ja lihaskivut palasivat ja kävelemisestä ei tullut mitään. Itse päättelin että kaikki lihakset jä jänteet ovat niin jumissa vuosikausia jatkuneen huonon urheilun takia että ajattelin ensiksi venytellä niitä kuntoon ja sitten uimaan ja lenkille.Nyt olen sitten päivittäin tehnyt rauhallisia voimistelu- ja joogaliikkeitä puolesta tunnista tuntiin. Tuloksia on jo ruvennut tulemaan tänään sain eka kertaa sen jooga-asennon jossa jalat pannaan ristiin istuma-asennossa. Sattu kyllä niin hirveesti mutta sinnikkäästi silmät kiinni istuin siinä varttitunnin yritin suggestoija kipua muualle, lapsetkin totesivat että ovat ylpeitä äidin saavutuksista. Vasemman jalan reisi ja jalkapöytä ovat ne arimmat ja kipeimmät alueet. Syyskuussa olen päättänyt lähteä uimajumppaan toivottavasti ei jää vaan päätökseksi vaan toteutuu myös. Lenkille lähtöä hidastaa kyllä myös se että kun ulko-oven aukaisee näkyy vain vuoria ja mäkijä jokapuolella ja ne pitäs heti läähättää ylös ja sen jälkeen alkas tasaista.
onnellinen- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa