Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Haluaako joku ene-pusseja Tampereella? Löysivät uuden omistajan! :)

2 posters

Siirry alas

Haluaako joku ene-pusseja Tampereella? Löysivät uuden omistajan! :)  Empty Haluaako joku ene-pusseja Tampereella? Löysivät uuden omistajan! :)

Viesti kirjoittaja Orkidea Su Tammi 29, 2012 11:53 pm

Minulla tosiaan loppui eneily viime maanantaihin ja pusseja jäi aika paljon. En haluaisi heittää niitä pois, joten voisin antaa ne jollekin haluavalle. Jos joku eneilijä asuu Tampereella ja pääsee ne jostain kaupungista hakemaan, niin vastailkaa tänne tai yksityisviestillä. Smile

Viimeinen muokkaaja, Orkidea pvm Ti Tammi 31, 2012 4:21 am, muokattu 1 kertaa
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Haluaako joku ene-pusseja Tampereella? Löysivät uuden omistajan! :)  Empty Vs: Haluaako joku ene-pusseja Tampereella? Löysivät uuden omistajan! :)

Viesti kirjoittaja Massiivi Ma Tammi 30, 2012 6:43 pm

Moi
jos sinulla on Nutrilettejä niin voisin olla kiinnostunut.

t. Massiivi

Massiivi

Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012

Haluaako joku ene-pusseja Tampereella? Löysivät uuden omistajan! :)  Empty Vs: Haluaako joku ene-pusseja Tampereella? Löysivät uuden omistajan! :)

Viesti kirjoittaja Orkidea Ti Tammi 31, 2012 1:05 am

Heippa Massiivi!

Nutriletista mulla on makeista suklaapirtelöä ja sitten suolaisista ainakin tomaattikeittoa ja olisko se kasviskeittokin ollut sitä merkkiä.

Sitten minulla on
Nutridietin minttusuklaata- ja ananastapirtelöt (mun suosikit)
Allevon suklaapirtelö, peru-purjokeittö ja parsakaali-basilikakeitto couscousilla.
Määriä en muista! Voin tarkistaa huomenna, jos joku haluaa! Ja tosiaan ANNAN nämä, en myy!!! Haluan vaan päästä niistä eroon, enkä halua heittää ruokaa turhaan roskiin! Smile

Toivottavasti jollekin kelpaa! Smile
Orkidea
Orkidea

Viesti kirjoittaja Orkidea Ti Tammi 31, 2012 4:21 am

Eräs lähestyi minua yksityisviestillä ja hänelle kelpaa noi kaikki pussit, joten annan kaikki hänelle, niin ei tarvi kuskailla niitä ympäriinsä. Hienoa, että kelpasi! Smile
Orkidea
Orkidea

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa