Refluksitauti sleeven jälkeen?
3 posters
Refluksitauti sleeven jälkeen?
Minulla tulee yöllä ruoka takaisin kurkkuun ja herään usein tukehtumisen tunteeseen, kun olen vetäissyt ruokapaloja väärään kurkkuun. Minulle tehtiin sleeve puoli vuotta sitten ja n. kolmen kuukauden kuluttua tuli kovaa polttelua mahaan. Syön poltteluun Nexiumia joka tuntuu auttavan hyvin. Tuo ruoan nousu ei vain ole hellittänyt.
Onko muita sleeve leikatuja joilla on ilmennyt samanlaisia oireita leikkauksen jälkeen?
Onko muita sleeve leikatuja joilla on ilmennyt samanlaisia oireita leikkauksen jälkeen?
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Vs: Refluksitauti sleeven jälkeen?
Todella ikävää että joudut kamppailemaan refluksin kanssa. Oliko sinulla oireita siitä tai närästyksestä ennen leikkausta? Oletko korottanut sängyn pääpuolta ja lopettanut iltasyönnit? Oletko jo käynyt lääkärillä, ja mitä sieltä kuului? Kannattaa kyllä hoitaa niin hyvin kuin voi, tekee tuhojaan ruokatorvessa ja hampaille, ja tietty altistaa tulehduksille jos keuhkoihin asti tavaraa pääsee. Minulla ei sinällään kokemusta ole, joitain oireita oli ajalla ennen leikkausta mutta painonpudotus ja iltaähkysyömisen lopettaminen todennäköisesti poisti ne.
Fisu- Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 15.12.2010
Yksi asia joka helpottaa ko. vaivaa on ettet syö tai juo pariin tuntiin ennen nukkumaan menoa.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Huomenna menen lääkärille. Minulla on varmaan ollut närästystä aikaisemminkin, mutta en ole osannut tunnistaa sitä. Pari iltaa sitten kun googletin asiaa, nostettiin pääpuolta ja yksi yö meni ilman että heräsin tukehtumisen tunteeseen.
Olen edelleen iltasyöppö ja siitä pois siirtyminen taitaa olla mahdotonta.
Olen edelleen iltasyöppö ja siitä pois siirtyminen taitaa olla mahdotonta.
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa