lähete laihdutusleikkausarvioon ja tuntemukset
lähete laihdutusleikkausarvioon ja tuntemukset
Terveyskeskuslääkäri laittoi juuri minulle lähetteen kirurgian poliklinikalle laihdutusleikkausarvioon. Nyt on kyllä jotenkin huojentunut olo, tästä se alkaa! Mutta samalla kun iloitsen lähetteestä, minua jännittää kamalasti sinne mennä sitten kun pyyntö arvioon tulee. Mitä jos en pääsekkään leikkaukseen? -sillon olisin todella pettynyt! Enkä voi olla toteamatta, että nyt samalla pääni sisällä on varsinainen vuoristorata. Olenko oikeasti niin epäonnistunut, että mun pitää turvautua leikkaukseen? Laihdutusyritykset on mulla (niin kuin useemmalla täällä) epäonnistuneet, vaikka parhaimmillani olen 20kg tiputtanutkin, on se tullut korkojen kera takaisin.
Muoks. Niin, ja olisin kiinnostunut myös kuulemaan teiltä, kuinka kauan on mennyt aikaa TTL/terveyskeskuslääkärin lähetteestä siihen, kun olette päässeet kirralle arvioon? ...se ymmärtääkseni on se toinen askel?
Muoks. Niin, ja olisin kiinnostunut myös kuulemaan teiltä, kuinka kauan on mennyt aikaa TTL/terveyskeskuslääkärin lähetteestä siihen, kun olette päässeet kirralle arvioon? ...se ymmärtääkseni on se toinen askel?
pumpulissa- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 16.12.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa