sieltä se tuli...nimittäin leikkausaika...
+3
Krisu75
Soile
suski76
7 posters
sieltä se tuli...nimittäin leikkausaika...
Heips...
Joo, eilen sain kirjeen satakunnan keskussairaalasta, ja leikkausaika on 13.3...apuva..eli vajaat kaksi kuukautta. Nyt tiistaina 24.1 onkin ravitsemusterapeutille aika, joten saas nähdä koska eneilemään...
Joo, eilen sain kirjeen satakunnan keskussairaalasta, ja leikkausaika on 13.3...apuva..eli vajaat kaksi kuukautta. Nyt tiistaina 24.1 onkin ravitsemusterapeutille aika, joten saas nähdä koska eneilemään...
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011
Vs: sieltä se tuli...nimittäin leikkausaika...
Onnea leikkausajasta, hieno homma! Siitä se alkaa tuntua todelliselta tämä prosessi...Itse kun sain leikkausajan joku aika sitten niin en ole päivääkään malttanut olla pois tältä foorumilta...Sitä oikeen ahmii kuulumisia ja kaikkee tietoo tähän liittyen. ENE-pituus riippuu varmaan lähtöpainosta...eli suositus on kait tiputtaa ennen leikkausta -8% eli sen kilomäärän pystyy itse laskemaan. ENE-pusseilla saa tiputettua max 10kg kuukaudessa. Ruoka-enestä ei itsellä ole kokemusta mutta kait siinäkin on se sama kaloriraja eli alle 800kcl/vuorokausi. Toivottavasti saat myös tarkempia vinkkejä ruoka-enestä. Itselleni sopii paremmin tää tiukka linja, ei sitten tee oikeestaan mitään mieli kun vauhtiin on päässyt.
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Mä olin ruoka-enellä koko ajan ja voin sanoa että jos vaan pystyy käyttämään pusseja niin käyttäkää!!! Mulle ne ei sopinu alkuunkaan joten jouduin eneilemään ruoka-aineilla. Onhan se mukavaa ku saa syödä ihan ruokaa, mutta tarkkana pitää olla koko ajan ettei kalorimäärä ylity. ELI pusseilla eneily PALJON helpompaa ja yksinkertaisempaa!!
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Onnea leikkausajasta!!
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Samaa mieltä Krisun kanssa, pusseilla pääsee tosi helpolla. Aivot narikkaan, vettä mukiin ja pussi jauhoa perään Eikä ole houkutusta syödä liikaa, kun ei syö laisinkaan! tsemppiä!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Onnea leikkausajasta!
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Similar topics
» Kirje tuli
» hui.. leikkausaika tuli...
» Aika kirurgille ja ravitsemusterapeutille tuli :) Nyt on sitten leikkausaika sovittu 29.8.2011
» hui.. leikkausaika tuli...
» Aika kirurgille ja ravitsemusterapeutille tuli :) Nyt on sitten leikkausaika sovittu 29.8.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa