Saara esittäytyy
+2
Krisu75
Saara-79
6 posters
Sivu 1 / 1
Saara esittäytyy
Hei kaikille! Olen seurannut tätä foorumia yli puoli vuotta, ja nyt rohkaistuin liittymään tänne.
14.12.11 Oli omahoitajalle aika painonhallinta asioista ja siellä kerroin tulleeni tulokseen, että leikkaus on seuraava vaihtoehto mikä tulee minun painonhallintaan. Kerroin painonvartijat-keventäjät-karppaus-painonvartijat kierteestäni ja olin tehnyt paperille käyrän mikä kuvaa painoni kehittymistä. Viimeisen kahdeksan vuoden aikana olen laihduttanut 60 kg ja lihonut 70kg. Omahoitajani kovasti yritti kertoa ruokien annoskoista ja muusta "peruskaurasta" , mutta hän sitten tajusi jossain vaiheessa, kun sanoin että voin luetella hänelle tältä istumalta minkä tahansa ruuan annoskoossa olevan kalorimäärän, että kyllä minä laihduttaa osaan, mutta se painossa pysyminen on sitten toinen juttu. Joten hän varasi ajan omalääkärille.
12.1.12 pääsin uudelle omalääkärille ja kauhean väännön jälkeen hän sanoi ottavansa selvää jostain laihdutusryhmästä mihin voisin liittyä ennenkuin mitään leikkausasioita ruvettaisiin edes puhumaan. Lääkäri käski minun ottaa yhteyttä häneen, jos kahteen viikkoon ei kuulu mitään siitä laihdutusryhmä-asiasta.
Se lääkärin tapaaminen oli juuri niin kauhea kuin pelkäsinkin ... painoindeksiä löytyy 42,4 ja kroppaa alkaa hajota alta... että odotellaan sitä laihdutusryhmäilmoitusta sitten...
17.1.12 Omalääkäri soitti ja kertoi laittaneensa lähetteen sisätautikirurgiselle osastolle en ollut uskoa korviani. NO onneks se lääkäri tuli järkiinsä aika karut rönntgen kuvat selästä ja verikokeitten tulokset eivät myöskään hirveesti mairitelleet.
Toivottavasti tämä etenee nyt tästä, ja toivottavasti se että sen tässä nyt sanon ääneen ei tuo mitään huonoo onnea, että mua ei hyväksyttäiskään siihen leikkaukseen
Onko täällä muita jyväskyläläisiä? Ois kiva kuulla kokemuksia
14.12.11 Oli omahoitajalle aika painonhallinta asioista ja siellä kerroin tulleeni tulokseen, että leikkaus on seuraava vaihtoehto mikä tulee minun painonhallintaan. Kerroin painonvartijat-keventäjät-karppaus-painonvartijat kierteestäni ja olin tehnyt paperille käyrän mikä kuvaa painoni kehittymistä. Viimeisen kahdeksan vuoden aikana olen laihduttanut 60 kg ja lihonut 70kg. Omahoitajani kovasti yritti kertoa ruokien annoskoista ja muusta "peruskaurasta" , mutta hän sitten tajusi jossain vaiheessa, kun sanoin että voin luetella hänelle tältä istumalta minkä tahansa ruuan annoskoossa olevan kalorimäärän, että kyllä minä laihduttaa osaan, mutta se painossa pysyminen on sitten toinen juttu. Joten hän varasi ajan omalääkärille.
12.1.12 pääsin uudelle omalääkärille ja kauhean väännön jälkeen hän sanoi ottavansa selvää jostain laihdutusryhmästä mihin voisin liittyä ennenkuin mitään leikkausasioita ruvettaisiin edes puhumaan. Lääkäri käski minun ottaa yhteyttä häneen, jos kahteen viikkoon ei kuulu mitään siitä laihdutusryhmä-asiasta.
Se lääkärin tapaaminen oli juuri niin kauhea kuin pelkäsinkin ... painoindeksiä löytyy 42,4 ja kroppaa alkaa hajota alta... että odotellaan sitä laihdutusryhmäilmoitusta sitten...
17.1.12 Omalääkäri soitti ja kertoi laittaneensa lähetteen sisätautikirurgiselle osastolle en ollut uskoa korviani. NO onneks se lääkäri tuli järkiinsä aika karut rönntgen kuvat selästä ja verikokeitten tulokset eivät myöskään hirveesti mairitelleet.
Toivottavasti tämä etenee nyt tästä, ja toivottavasti se että sen tässä nyt sanon ääneen ei tuo mitään huonoo onnea, että mua ei hyväksyttäiskään siihen leikkaukseen
Onko täällä muita jyväskyläläisiä? Ois kiva kuulla kokemuksia
Saara-79- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 45
Registration date : 20.01.2012
Vs: Saara esittäytyy
Tervetuloa joukkoomme!!!
EI se mitään huonoa onnea tiedä jos aikomuksistaan täällä kertoo.
Toivotaan parasta ja nopeaa toimintaa.
EI se mitään huonoa onnea tiedä jos aikomuksistaan täällä kertoo.
Toivotaan parasta ja nopeaa toimintaa.
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Hei Saara!
Minä olen pitkän aikaa yrittänyt saada lähetettä leikkaukseen ja olen itsekseni laihduttanut ja sitten vielä ene-ryhmässä yhteensä n. 25 kg kesäkuu-2011 lähtien. Olin viimein gastroskopiassa ja ymmärtääkseni lääkäri kirjoittaa nyt ene-ryhmän leikkaukseen menijöille lähetteet. Tää ei oo ollut todellakaan mitään nopeeta toimintaa. Olen kuitenkin tyytyväinen laihtumiini kiloihin. Kävin jo 2010 syksystä terveydenhoitajalla enkä lopulta laihtunut kuin 3 kg vajaan vuoden aikana, mutta leikkausmahdollisuus pisti minut yrittämään.
Sinulla ei tule ongelmia laihduttamisen kanssa, kun pystyt noin hyvin saamaan painoa alas. Itselläni se on ollut jo vuosia tosi vaikeaa.
Minä olen pitkän aikaa yrittänyt saada lähetettä leikkaukseen ja olen itsekseni laihduttanut ja sitten vielä ene-ryhmässä yhteensä n. 25 kg kesäkuu-2011 lähtien. Olin viimein gastroskopiassa ja ymmärtääkseni lääkäri kirjoittaa nyt ene-ryhmän leikkaukseen menijöille lähetteet. Tää ei oo ollut todellakaan mitään nopeeta toimintaa. Olen kuitenkin tyytyväinen laihtumiini kiloihin. Kävin jo 2010 syksystä terveydenhoitajalla enkä lopulta laihtunut kuin 3 kg vajaan vuoden aikana, mutta leikkausmahdollisuus pisti minut yrittämään.
Sinulla ei tule ongelmia laihduttamisen kanssa, kun pystyt noin hyvin saamaan painoa alas. Itselläni se on ollut jo vuosia tosi vaikeaa.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Tsemppiä Saara, kyllä se siitä lähtee alkuun ja etenee kuin juna...hitaasti mutta varmasti:) Ja eikhän tänne ilmesty Jyväskyläläisiäkin vielä kommentoimaan...Kiva kun tulit palstoille!!!Täältä saa arvokasta tietoa ja vertaistukea!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Kiitokset kaikille
Kiitos teille, kun toivotitte tervetulleiksi. Täältäpäin suomee just katkes sähköt, vaikka asun ihan lähel keskustaa. Toivottavast läppärin akku kestää ees vähä aikaa... Mitä sit tehään ku tästäki loppuu akku, puhelimest loppu jo iiiiiiik
Tervetuloa kaima! Eiköhän se prosessi ala sullakin rullaamaan siitä! Itselläni on ensitiistaina ensimmäinen lääkäriaika jossa pyydän lähetettä. (: Että suunnilleen samoissa mutkissa mennään. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Hei HyeeNa, toivottavasti sulla menee hyvin siellä lääkärin tapaamisessa. Mulle jäi vähän kakin maku suuhun siitä mun tapaamisesta, mutta pitää nyt yritttää unohtaa se, kun kerta asiat laitettiin liikkeelle
Nyt vaan mietin että mistä löydän kärsivällisyyttä odottaa, että jotain tapahtuu
Nyt vaan mietin että mistä löydän kärsivällisyyttä odottaa, että jotain tapahtuu
Toivotaan, jännittää ihan pirusti. (: BMI:kin meillä on samaa luokkaa, sulla on 42 ja mulla 41,3. Ikä on vaan eri kun sinä oot 32 ja minä 21. : D Ja tietekki paikkakunta.
Laitteleppa taas jotain viestiä tännekki kun pääset eteenpäin, on ihan kiva lueskella että miten muilla alkaa sujua. (:
Laitteleppa taas jotain viestiä tännekki kun pääset eteenpäin, on ihan kiva lueskella että miten muilla alkaa sujua. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Moikka Saara!
Samalta suunnalta ollaan!! Ja näköjään aika samassa vaiheessakin menossa! Huomenna minulle selviää miten käy, tuleeko lähete vai jotain muuta!! Vertaistukea??
Samalta suunnalta ollaan!! Ja näköjään aika samassa vaiheessakin menossa! Huomenna minulle selviää miten käy, tuleeko lähete vai jotain muuta!! Vertaistukea??
punkeroinen- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 05.02.2012
Täällä pidetään peukkuja lähetteen puolesta ja että asiat rupeaa etenemään toivomallasi tavalla! Tsemppiä vaan huomiseen!
Kiitos Soile!!
punkeroinen- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 05.02.2012
Odottavan aika on pitkä mutta sitten kun rupee tapahtumaan niin pian se aika menee...itselläni prosessi vei vajaan vuoden mutta kohta 3-vkoa olen pikkumasuisena harjoitellut elämään ja hyvältä tuntuu! Varsinkin kun alkaa saamaan sitten niitä aikoja ja päivämääriä niin helpottaa kun tajuaa että homma etenee oikeesti.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa