Valitusta kaikesta
+3
dunbar
eräpena
Marianne
7 posters
Valitusta kaikesta
Heippa.
Luin tuolta jostain että voi hiukset lähteä, apua Ne kun on melko ohuet muutenkin ja aloin taas kerran kasvattaa niitä.
Onko jollain muulla kahden viikon ENEn jälkeen vielä nälkä? Mulla on välillä ja välillä ei meinaa muistaa tai huvita syödä mitään. Ja nuo pussisössöt alkaa tökkiä...
Tsemppiä kaikille!
Luin tuolta jostain että voi hiukset lähteä, apua Ne kun on melko ohuet muutenkin ja aloin taas kerran kasvattaa niitä.
Onko jollain muulla kahden viikon ENEn jälkeen vielä nälkä? Mulla on välillä ja välillä ei meinaa muistaa tai huvita syödä mitään. Ja nuo pussisössöt alkaa tökkiä...
Tsemppiä kaikille!
Marianne- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 04.01.2012
Vs: Valitusta kaikesta
Minä olen eneillyt jonkin verran. Nyt menee kun maustaa ja lisäilee kasviksia. Ei kai nuo pussit gurmeeta ole.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Miltei jokaiselle tulee sulkasato jossain vaiheessa, mutta ne hiukset kasvaa takaisin... Muuta mallia siinä vaiheessa. Mä jouduin muuttamaan jakauksen toiselle puolelle päätä, kun nahka paistoi läpi.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Eipä ole gurmeeta ei, pikemminkin garmeeta..
No nyt on kolmas viikko puolessa, ensi viikko enää kai sen kestää.
Kiitos lohdutuksesta
No nyt on kolmas viikko puolessa, ensi viikko enää kai sen kestää.
Kiitos lohdutuksesta
Marianne- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 04.01.2012
Mulla 6 viikkoo pusseja ennen punnitusta, sit näkee leikataanko uudelleen.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Siel oli että VOI lähtee. mulla vasta ENEä takana 1½ vk mutta hiukset o pysyny päässä. Ainoo haitta on että ennen oli kuumii aaltoi nyt ei oo enää muuta ku jatkuva vilu, jopa öisin ei meinaa tarpeeks peittoo löytyy päälle.
Mutta me selvitään tästä ENEilystä hengissä jos ei muuta niin pahalla sisulla
Mutta me selvitään tästä ENEilystä hengissä jos ei muuta niin pahalla sisulla
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Harvemmin nuo ENEn aikana lähteekään, mutta leikkauksen jälkeen voivat alkaa tipahdella.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Eräpena, saanko udella mikä leikkaus sinulla on tulossa? Itse olen jonossa vatsanahan kiristykseen ja sillä kyselen että löytyisi kohtalotovereita ja vertaistukea tähän operaatioon. Eneilemään joudun minäkin, kun yritän vielä kymmenisen kiloa pudottaa ennen leikkausta. Ja niin kuin minä sitä vannoin ennen sleeve-leikkausta että tämä on elämäni viimeinen enekuuri. Mutta kyllä sitä joutuu taas tarkasti katsomaan mitä suuhunsa laittaa. Leikkauksesta nyt kolme vuotta ja painoa pudonnut 80 kiloa. Noin 5 kiloa on tullut takaisin...
belly- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 28.07.2010
belly, pääsin äsken kotiin roikkoleikkuksesta. Täällä tarinaa. Kysele siellä lisää jos joku askarruttaa mieltä.
https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t428p15-kimbyn-tarina?highlight=kimbyn
https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t428p15-kimbyn-tarina?highlight=kimbyn
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa