Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Se lähenee

3 posters

Siirry alas

Se lähenee Empty Se lähenee

Viesti kirjoittaja Marianne Su Tammi 15, 2012 3:08 am

Hei taas. Nyt on kaksi viikkoa eneilyä takana ja päätä särkee edelleen.
Kävin anestesialääkärin puheilla ja jotenkin vasta sen jälkeen leikkaus alkoi tuntua konkreettiselta. Tähän asti se on ollut " sit joskus..." flower
Marianne
Marianne

Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Se lähenee Empty Vs: Se lähenee

Viesti kirjoittaja Soile Su Tammi 15, 2012 6:26 am

Hienoa, olet siis jo lähellä h-hetkeä! Juotkohan tarpeeksi, sellanen 2-litraa päivässä? Päänsärky on kurja vaiva mutta joku syy sille varmaan täytyy olla?
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja Marianne La Helmi 04, 2012 6:47 pm

Nyt se on tehty ja perua ei voi Very Happy
Maaanantaina 30.1 leikattiin tähystyksellä ja hyvin kuulemma meni. Pari päivää olin tapani mukaan puoliunessa enkä ensin meinannut uskaltaa edes juoda syömisestä puhumattakaan, eka syöntikerralla meni peräti lusikallinen jogurttia, wau.
Eilen tulin kotiin. Kipua on oikeastaan melko vähän, on vaan semmoinen olo että vatsa on täynnä ilmaa. Siitäpä tulikin mieleen, että leikkauksen jälkeen pierettää ihan helmetisti... Embarassed
Marianne
Marianne

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 04, 2012 8:29 pm

Hieno homma, että on ohi ja ei kait se piereksiminen mikään pysyvä tila ole...Siin leikkauksessa laiteaan kait sinne mahaan jotain ainetta joka saa aikaan tuon tunteen että on ilmaa mahassa...en nyt muista mitä se on mut olen lukenut jostain. Sie maltoit olla sairaalassa aikas monta päivää, mut jos ekat meni nukkumiseen niin eivät ne kait päästä ennen kun rupee syömään jotain ja liikkumaan? Tsemppii!
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja maija411 La Helmi 04, 2012 10:02 pm

Heis!

Kiva että oot päässy kotiin, ja kaikki menny hyvin. Mulla sama Turussa eessä tiistaina ja ei edes jäänitä viel yhtään.

Onnea ekoille askelille ja opettelulle ja uudelle elämälle Smile
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011

Viesti kirjoittaja Soile Pe Helmi 24, 2012 4:55 am

Mitä kuuluu Mariannelle???
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Marianne Pe Maalis 02, 2012 6:30 pm

Heippa Soile ja toiset kans

Olen nyt tämän viikon ollut töissä, oli pitkä saikku. Paino ei ole leikkauksen jälkeen paljoakaan mennyt vähän kuitenkin. Ainakin työkaverit huomasivat Very Happy. En oikein tiedä mitä odotin, että kaikki häviäisi heti?
Nyt jumittaa mutta se taitaa johtua siitä kun olkaa olla "se aika kuukaudesta". Kyllä se tästä. On jo selvästi kevättä ilmassa Laughing
Tsemppiä kaikille
Marianne
Marianne

Viesti kirjoittaja Soile La Maalis 03, 2012 2:41 am

Moi Marianne!Mukava kuulla että olet pystynyt töihin palaamaan:) Itse olen myös menossa maanantaina töihin. Muuten onkin kaikki ihan ok mutta olen ollut tosi väsynyt ja tänään otettiin labroja niin on tulehdusarvot koholla, Hb on kyllä ihan hyvä ettei oo mitään vuotoja mutta ilmeisesti virtsatietulehdus tai sinuiitti(poskiontelotulehdus). Maanantaina pääsen lääkäriin ja saan varmaan antibiottikuurin niin luulisi että alkaa sitten pikkuhiljaa piristymään. Vai miten muiden leikattujen väsymyksen laita on?
Ja kyllä se paino Marianne tippuu pikkuhiljaa, ajan kanssa, hyväkin ettei mene liian nopeesti, ehtii iho mukautua paremmin! Mä olen kanssa niin otettu tuosta valon lisääntymisestä ja odottelen lumen sulamista ja kevättä! Eikhän se tuo kans voimia ja lisää tsemppiä kun saa etsiä kevätvaatteita, pienempiä!
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: