Odottavan aika on pitkä
3 posters
Odottavan aika on pitkä
Yritänpä nyt minäkin raapaista itsestäni jonkin sortin esittelyä. Olen 38-vuotias "tyttö" Vantaalta. Ylipainoa ollut päällä niin kauan kuin muistan. Erilaisia laihdutuskeinoja on tullut testattua yläasteelta lähtien. Muutamaan otteeseen olen jopa saanut reilu 20 kiloa tiputettua...valitettavasti nuo vaan olivat jonkinsortin bumerangi-rasvaa eli palasivat nopeasti ja raapaisivat vielä kavereita mukaansa...tätä nykyä ylipainoa on keskikokoisen miehen verran
Leikkausta olen harkinnut pidemmän aikaa ja nyt tammikuussa tein päätöksen leikkaukseen hakeutumisesta. Valitettavasti täällä Vantaalla on 09/2011 "parannettu" potilaan hoitoa, hoitoprosessien sujuvuutta ja tiedonkulkua, mikä tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että joudun odottamaan lähes 2kk tk lekuriin pääsyä Kauhistuttaa ajatella millaista vauhtia rattaat pyörivät tuon etanaakin hitaamman startin jälkeen
No, ainakin olen laittanut prosessin pyörimään...ehdinpähän perusteellisesti lukemaan kaikkien kokemuksista täällä
Leikkausta olen harkinnut pidemmän aikaa ja nyt tammikuussa tein päätöksen leikkaukseen hakeutumisesta. Valitettavasti täällä Vantaalla on 09/2011 "parannettu" potilaan hoitoa, hoitoprosessien sujuvuutta ja tiedonkulkua, mikä tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että joudun odottamaan lähes 2kk tk lekuriin pääsyä Kauhistuttaa ajatella millaista vauhtia rattaat pyörivät tuon etanaakin hitaamman startin jälkeen
No, ainakin olen laittanut prosessin pyörimään...ehdinpähän perusteellisesti lukemaan kaikkien kokemuksista täällä
nami- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 04.01.2012
Vs: Odottavan aika on pitkä
Heij tervetuloa! Ollaan molemmat vielä lähtöviivalla. (: Mulla on ensimmäinen aika 24.1! Eli oon pikkusen sua edellä. (: Voidaan sitten vaikka yhdessä toisiamme tsempata tässä matkan aikana ja vaikka muutenkin vain jutella. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Tsemppiä tätäkin kautta! Meilläpäin asiat rullaavat ainakin mun kohdalla ihan kiitettävästi, ainakin vielä kun olen terkkula-asteella. Tänään kävin jo sydänfilmissä ja verikokeissa. Mulle piti laittaa mittari joka mittaa verenpainetta vuorokauden ajan tietyin väliajoin mutta siinä kohtaa oli joku tietokatkos, eikä sitä laitetta noin vain laitettukaan. Mutta jo ensi viikon torstaista perjantaihin mittaus tehdään, eli viikko sinne tai tänne.
Toivotaan, ettei mulla vauhti tyssää kun paperit saavuttavat keskussairaalan! Ja toivotaan, että Hyeena ja Nami vauhti kiristyy sitten, kun pääsette viimein lääkärin pakeille.
Mietin kovasti sitä, kenelle kertoisin tulevasta leikkauksesta tai edes tästä ehkä-leikkaukseen tilanteesta... lähimmät kaverit tietää, ihan pari vaan. Vanhemmat, sukulaiset jne eivät. Enkä tiedä kerronko vaikka toisaalta olen innoissani, jopa ylpeä pääsystäni!
Toivotaan, ettei mulla vauhti tyssää kun paperit saavuttavat keskussairaalan! Ja toivotaan, että Hyeena ja Nami vauhti kiristyy sitten, kun pääsette viimein lääkärin pakeille.
Mietin kovasti sitä, kenelle kertoisin tulevasta leikkauksesta tai edes tästä ehkä-leikkaukseen tilanteesta... lähimmät kaverit tietää, ihan pari vaan. Vanhemmat, sukulaiset jne eivät. Enkä tiedä kerronko vaikka toisaalta olen innoissani, jopa ylpeä pääsystäni!
Äitikarhu- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012
Äitikarhu, itse en ainakaan ole kertonut kuin ihan muutamalle kaverille ja miehelle. (: Vanhemmat ja muu perhe saa tietää asiasta sitten kun leikkaus on ohi.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa