Leikeltynä Peijaassa
+4
maija411
Soile
eräpena
Lyyrinen tenori
8 posters
Leikeltynä Peijaassa
Olisikohan ihan oman topiccinsa arvoinen juttu:
Leikkaus oli tiistaina ja hengissä ollaan. Leikkaus itsessään meni hyvin mutta vähän heikossa hapessa oltiin ja nyt näyttää siltä, että viikonlopun yli ollaan osastolla kun keuhkoissa pukkaa infektiota. Olen jo saanut lusikoitavaa ruokaa (jee!) mutta hyvin pieninä määrinä putoaa.
Salakuljettivat minulle läppärin niin pääsen heti paikan päältä kertomaan tunnelmia...
Leikkaus oli tiistaina ja hengissä ollaan. Leikkaus itsessään meni hyvin mutta vähän heikossa hapessa oltiin ja nyt näyttää siltä, että viikonlopun yli ollaan osastolla kun keuhkoissa pukkaa infektiota. Olen jo saanut lusikoitavaa ruokaa (jee!) mutta hyvin pieninä määrinä putoaa.
Salakuljettivat minulle läppärin niin pääsen heti paikan päältä kertomaan tunnelmia...
Lyyrinen tenori- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 11.04.2011
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Vs: Leikeltynä Peijaassa
Tsemppii !!! Kuulostaa hyvältä...etköhän sä pian pääse kotiinkin, kun saat infektiot kuriin! Perässä hiihdetään...Mites muuten eräpena sun tilanne tällä hetkellä???
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Onnea siitä että sun uus elämä alkoi. Kohta se koittaa mullakin Eli 3½viikkoo viel. Kyllä toi taudin alku tosta tokenee ku maltat levätä
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Terpalle aika helmikuun lopulla, jos paino alle 110 niin kuvataan et joko maksa on pieni.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Toivottavasti terveystätin vaaka on ystävällinen sinulle. Toivotaan uutta kuvausta pikaisesti ja hyvällä onnella :o Niin ja onnittelut vastaleikatulle. Kyllä se infektio siitä laantuu. Otat rauhallisesti viikonlopun ja alkuviikosta uusilla kujeilla eteenpäin.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Sisua sinulle eräpena!!!! Onkohan muilla ollut samaa ongelmaa että ei oo leikattu kun maksa on liian iso? Mä alan nyt sitäkin sitten jänskäämään, että jos vaikka paino tippuukin riittävästi mut jos maksa ei pienene? Kun oli kuulemma mullakin "rasvamaksa".
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Onnittelut hyvin onnistuneesta leikkuusta tenorille eiköhän se elämä ala voittamaan piakkoin
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Kyllä se tästä. Kuumetta ei enää ole ja vointi on melko mukava. Saan ilmeisesti olla tässä hotellissa kuitenkin vielä viikonlopun yli.
Mitä muuten voi tehdä, kun naapurin kuorsaus saa raivohulluuden partaalle?
pyydä korvatulppia. (: Onnittelut onnistuneesta leikkauksesta, kyllä se infektiokin sieltä karkuun lähtee. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Onnea uuteen elämään!! Ei muuten auta/riitä korvatulpat- kokemuksesta voin kertoa. Pyydä vaimoa tuomaan Peltorit
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa