Huomenna lääkäri lähetteen toivossa, viime hetken vinkkejä?!
+2
maija411
Äitikarhu
6 posters
Huomenna lääkäri lähetteen toivossa, viime hetken vinkkejä?!
Huomenna menen terkkulan lääkärille, toiveina lähete keskussairaalaan leikkaukseen. Menen oma-aloitteisesti, jännittää torppaako lääkäri toiveeni. Monella tuntuu olevan niin päin, että lääkäri tai hoitaja on alkanut asiaa ehdottomaan. Pelkään, että menen puihin kun pitää alkaa asiaa perustelemaan vaikka minulla täyttyvät kriteerit kirkkaasti! Uskooko lääkäri minun sanaani siitä, että olen laihduttanut ryhmässä (painovartijat) pariinkin otteeseen ihan vakavissani? En meinaan löydä enää sitä vihkoa jossa ne tulokset lukee... Toivon, että huomenna on loppuelämäni ensimmäinen päivä, ei varmaankaan uni yöllä tule
Äitikarhu- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012
Vs: Huomenna lääkäri lähetteen toivossa, viime hetken vinkkejä?!
Heippa!
Tsemppiä reissuun mukaan. Mulla ekaks työterveyslääkäri kumos ajatuksen ja kertoi että kriteerit ei täyty. Polvileikkaukseen yrittäessäni se kirurgi ilmotti että haluanko leikkaukseen, sillä polvia ei voi leikata ennenkuin painoindeksi on alle 40. Nyt leikkausaika 7.2, aikaa polvileikkaus konsultaatiosta kulunut 1v 3kk.
Laihdutusyrityksii on painonvartiat, OA (toimii kuin AAkerhot), työterveyden painonhallintaryhmä ja Xenical, TYKSin painohallintaryhmä, Acomblialääke joka vedettiin markkinoilta ja viimisenä Reductil lääke joka sekin poistui markkinoilta. Ryhmissä ahdistuin aina niin että sit äkkii änkeen jotain suuhun. Eli kaipa mä erakko oon tavallani.
Tsemppiä reissuun mukaan. Mulla ekaks työterveyslääkäri kumos ajatuksen ja kertoi että kriteerit ei täyty. Polvileikkaukseen yrittäessäni se kirurgi ilmotti että haluanko leikkaukseen, sillä polvia ei voi leikata ennenkuin painoindeksi on alle 40. Nyt leikkausaika 7.2, aikaa polvileikkaus konsultaatiosta kulunut 1v 3kk.
Laihdutusyrityksii on painonvartiat, OA (toimii kuin AAkerhot), työterveyden painonhallintaryhmä ja Xenical, TYKSin painohallintaryhmä, Acomblialääke joka vedettiin markkinoilta ja viimisenä Reductil lääke joka sekin poistui markkinoilta. Ryhmissä ahdistuin aina niin että sit äkkii änkeen jotain suuhun. Eli kaipa mä erakko oon tavallani.
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Kyllä se siitä, kerrot vaan niinkuin asiat on. Jos ei ekalla tärppää niin toiselle lääkärille vain! Jännään täällä sun kanssa. (: Toivottavasti sieltä lähete tulee. (: Itsellä vasta 24. pvä aika.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Kiitoksia tsemppauksesta Aamulla kävin lääkärillä ja asiat selvisivät helpolla. Lähete lähtee pian keskussairaalaan, kunhan huomenna olen käynyt verikokeissa ja sydänfilmissä ja tehnyt vuorokauden verenpainemittauksen. Huraa
No siitä se lähtee!!!Mä kuulun kans niihin, jotka itse pyysi lähetettä ja eteenpäin on menty vaikka monta kuoppaakin ollu matkalla ja jännittänyt että "kelpaanko" leikkaukseen. Mulla paino 105kg eli pääsen leikkaukseen liitännäissairauksien vuoksi. Lisäksi piti saada keuhkolääkäriltä siunaus että mut voi nukuttaa, antoi siunauksen. Joten leikkauksesta taitaa tulla totta. Ja niin se sinunkin prosessisi etenee askel kerrallaan!!! Tsemppiä ja malttia!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Äitikarhu, tosi hienoo ja pisteet valveutuneelle lääkärille!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Soile hienoa, että kuopista huolimatta olet päässyt eteenpäin ja loppusuora häämöttää! Mulla ei ole estettä nukutukseen, sen tiedän, onneksi! Viimeksi nukutettu 9.12.11 eli tuoreessa muistissa mahaleikkauskin Mulla bmi pikkuisen yli 40 ja PÄÄLLE vielä verenpaine, vaikea astma ja pcos eli en ihmettele toisaalta, että lääkäri suorastaan innostui!
Ja Pallokala oli kyllä oikea helmi lääkäri muutenkin, ihanasti suhtautui vaikka mun juuri 1v täyttänyt nuorimmainen kiukkusi täysillä sylissä ja muutenkin tilanne oli aluksi hässäkkää. Kävi asioita perusteellisesti läpi ja kaikinpuolin tsemppasi niin, että tirautinpa pienet itkut siinä vastaanotolla sitten
Ja Pallokala oli kyllä oikea helmi lääkäri muutenkin, ihanasti suhtautui vaikka mun juuri 1v täyttänyt nuorimmainen kiukkusi täysillä sylissä ja muutenkin tilanne oli aluksi hässäkkää. Kävi asioita perusteellisesti läpi ja kaikinpuolin tsemppasi niin, että tirautinpa pienet itkut siinä vastaanotolla sitten
Onnea Äitikarhu! Hienoa, että olet saanut prosessin käyntiin Olen myös tehnyt päätöksen leikkaukseen hakeutumisesta. Innolla luen sinun ja muiden edistymisestä. Tsemppiä jatkoon!
nami- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 04.01.2012
Nami kiva kun on muitakin suunnilleen samassa prosessin vaiheessa! Luen aivan mielettömän innolla muiden (niin hyviä kuin huonompiakin) kokemuksia eri vaiheista, etenkin jo leikattujen tarinat ovat oikein rohkaisevia. Mutta erityisesti mieltä lämmittää samassa vaiheessa olevat, todellista vertaistukea
Sinulla on tosi kauniit kasvot kuvan perusteella, et varmastikaan näytä ulospäin siltä bmi 50! Minulta kysyi kerran gynekologi, että painanko yli 80kg! Niin hyvin kai peitin kaikki 115 kiloani
Sinulla on tosi kauniit kasvot kuvan perusteella, et varmastikaan näytä ulospäin siltä bmi 50! Minulta kysyi kerran gynekologi, että painanko yli 80kg! Niin hyvin kai peitin kaikki 115 kiloani
Samalla innolla minäkin noita kokemuksia luen, onneksi tämä palsta on olemassa
Kiitos kohteliaisuudesta Naamani onkin (leukaa lukuunottamatta ) ainoa paikka missä tuo paino ei niin tule esille...suurin osa rasvasta taitaakin olla kaulan ja polvien välillä
Kiitos kohteliaisuudesta Naamani onkin (leukaa lukuunottamatta ) ainoa paikka missä tuo paino ei niin tule esille...suurin osa rasvasta taitaakin olla kaulan ja polvien välillä
nami- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 04.01.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa