Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Suskin tilannetiedoite..pitkästä aikaa

3 posters

Siirry alas

Suskin tilannetiedoite..pitkästä aikaa  Empty Suskin tilannetiedoite..pitkästä aikaa

Viesti kirjoittaja suski76 To Tammi 05, 2012 2:46 am

drunken
drunken

Täällä taas pitkästä aikaa...viettänyt joulua ja syönyt (kun vielä on voinut). Noh..n. kuukausi sitten olin vatsanalueen ultrassa, sen tuloksista ei mitään tietoa vielä. Huomenna olisi nyt sitten se odotettu/pelätty vatsalaukun tähystys...heti aamulla 9:n jälkeen. Katsotaan olenko hengissä sen operaation jälkeen....jos olen seuraavaksi olisi 25. päivä tätä kuuta ravitsemusterapian aika........

....eli eteenpäin mennään kohti määränp''t'...hitaasti mutta varmasti silent

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Suskin tilannetiedoite..pitkästä aikaa  Empty Vs: Suskin tilannetiedoite..pitkästä aikaa

Viesti kirjoittaja kilomies To Tammi 05, 2012 3:06 am

Onneksi nuo kaikki kokeet on takana. Tuo letkun nieleminen oli itsellä järkytys.
Niin herkkä nielu mulla, mutta sain pidettyä itseni rauhallisena. Eikä se kestä edes kauan. Kyllä sä sen kestät!

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 04.01.2012

Suskin tilannetiedoite..pitkästä aikaa  Empty Vs: Suskin tilannetiedoite..pitkästä aikaa

Viesti kirjoittaja suski76 To Tammi 05, 2012 3:09 am

Joo, näin olen ymmärtänyt, että tää on se viimonen koetinkivi Smile onneksi....

suski76

Viesti kirjoittaja Äitikarhu To Tammi 05, 2012 2:15 pm

Onnea tähystykseen!
Äitikarhu
Äitikarhu

Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012

Viesti kirjoittaja suski76 To Tammi 05, 2012 4:26 pm

Tähystys takana ja voin vain sanoa EETÄ EI IKINÄ ENÄÄ....!!!! Jos olis toisesta tähystyksestä kiiinni, jäisi leikkaus tekemättä!!!!

Oksennuttti koko 2-3 minuuttia,jotka tuntuivat tunnilta. Olin ihan hysteerinen...hengitä siinä nyt nenänkautta, kun tulee kuitenkin aina josain vaiheessa se nielemisrefleksi ja se kova letku tuntui ja pelkäsin taas tukehtuvani ja alkoi kakominen ja henkeä ahdistaa.... Sad Sad Sad

suski76

Viesti kirjoittaja kilomies To Tammi 05, 2012 5:34 pm

Hehe tuttu juttu YÖÄK!!

Mulla hoitaja piti kädestä kiinni ja päätä painoi alas etten nouse ku yökkäilin ihan hulluna.

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 04.01.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa