Kymenlaakso/Kaakonkulma!!
+7
haidi66
toiveikas
Soile
Pallokala
HyeeNa!
hansu
Äitikarhu
11 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Kymenlaakso/Kaakonkulma!!
Hei Soile!Kiitos tiedosta,eiköhän ne sitten kerro jos minä leikkaukseen pääsen.Niin tuskallista odottamista 2kk kun ei oikein tiedä että mitä odottaa!
toiveikas- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 29.02.2012
Tsemppiä odottamiseen. Kannattaa kerätä tietoa ja olla maltillinen. Nuo FOTEG:in sivut on hyvä tietopaketti aiheesta, kannattaa käydä! Ja tevetuloa mukaan tänne sivuille!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Kiitos!Lähinnä sitä tarkotin että en tiedä mitä oottaa ku sappilääkäriltä pyysin apua laihdutukseen ja sitten ehotti leikkausta ja samalla kerto että odottele aikaa...sitten postissa tulee labra ajat ja sydänfilmiajat niin olen vähähämillään että mitä tää kaikki tarkottaa!!lehkäkö leikkaukseen vai mitä?
toiveikas- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 29.02.2012
No kyllähän tuo siltä kuulostaa, että tutkimuksia tehdään ja sitten päätetään laitetaanko leikkausjonoon. Kannattaa lukea kaikki jutut tuolta FOTEG:in sivuilta, siellä on asiaa aiheesta! Ollaan kuulolla täälläkin!
moikka äitikarhu, mä asun loviisassa, eli melkee naapurissa, jos vaan kiinnostaa niin olis kiva vaikka tavata ja jutella tai jotain, koskaa ei oo liikaa vertaistukea, voit laittaa mulle vaikka viestiä, jos oot halukas juttelee tai vaikka kahvitella
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Heippa äitikarhu ja kaikki muutkin ketjun lukijat. Leikkaus minulla reilun parin viikon päästä Kotkassa. Olen kotkalainen, niin kuin sinäkin. Eneily menossa, mutta nyt se ei jostain syystä meinaa millään onnistua. Tutisuttaa, jalat ei kanna ja suolasen himo on karmea.
ilona63- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 03.12.2011
Hei Ilona! Mulla tuli enen aikana puutosta suolasta ja siihen (kuten koko oloon) auttoi suolakurkku! Laitoin sitä myös mm nutriletin kanakeiton sekaan. Itselläni alkoi suonta vetää ja ihan todettiin verikokeissa että natrium-arvo oli alhainen. Myös magnesiumia sitten söin suonenvedon estoon enellä.
Onnea leikkaukseen ilona63-mukava kuulla että Kotkassakin nyt alkaa leikkaukset. Itse kävin Lahdessa kuukausi sitten, vaikka olenkin Kymenlaaksolainen, mutta täältä pohjoisen päästä. Tsemppiä eneilyyn ja leikkaukseen!
Onnea leikkaukseen ilona63-mukava kuulla että Kotkassakin nyt alkaa leikkaukset. Itse kävin Lahdessa kuukausi sitten, vaikka olenkin Kymenlaaksolainen, mutta täältä pohjoisen päästä. Tsemppiä eneilyyn ja leikkaukseen!
Ilonalle tsemppiä leikkaukseen! Oletkin sitten ihan ekojen joukossa joita leikataan, kuulin, että puolessa välissä kuuta aletaan leikkaukset. Jonossa oli 10 henkilöä kun kävin sis.lääkärillä ja kun 3 kirurgia alkaa leikkaamaan niin nopeasti purkautuu se jono varmaan. Jos haluat alkaa vaihtaa kuulumisia lähemminkin, niin laita viestiä ja vaihdetaan yhteystiedot. Mulle eneily on tuttua ja helppoa, voin antaa ainakin tsemppiapua jos kaipaat sellaista Kuka lääkäri sinut muuten leikkaa, tiedätkö jo?
Äitikarhu- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 02.01.2012
Heippa kaikille! täällä yksi joka odottelee Koksiin leikkaukseen pääsyä, alkutaipaleella mutta kuitenkin. Eli labroissa käyty ja sh:n juttusilla sekä sisätautilääkärillä käyty ja ravitsemusterapeutille ens viikolla aika. Sit ja nyt koko ajan laihdutusta ja heti syyskuussa gastroskopiaan ja siit sit taas eteenpäin. Mielelläni lueskelen muiden kuulumisia ja sitten jaan omia kuulumisiani. Onkohan muita suunnilleen samassa vaiheessa olevia?
Iloinen Ilona- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 07.07.2012
poistettu
Viimeinen muokkaaja, t.si pvm La Tammi 11, 2014 9:26 am, muokattu 1 kertaa
t.si- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013
Heips!!
Täällä myös Koksiin menossa, toivottavasti keväällä!!
Kaikki tutkimukset käyty, myös gastro tammikuussa (2013)
Leikkauslupa annettiin, mut tuli mutka matkaan ja 2kk lääkitys. Palleatyrä painaa ruokatorvea, joka taas johtaa vatsahapon nousun ja tehnyt haavaumia ja tulehdusta, nyt tuntuu hyvältä ja seuraava gastro 15.3, toivottavasti sillon kaikki ok. Alkaa odottavan aika käydä pitkäksi, mut terveys ennen kaikkea:))
Täällä myös Koksiin menossa, toivottavasti keväällä!!
Kaikki tutkimukset käyty, myös gastro tammikuussa (2013)
Leikkauslupa annettiin, mut tuli mutka matkaan ja 2kk lääkitys. Palleatyrä painaa ruokatorvea, joka taas johtaa vatsahapon nousun ja tehnyt haavaumia ja tulehdusta, nyt tuntuu hyvältä ja seuraava gastro 15.3, toivottavasti sillon kaikki ok. Alkaa odottavan aika käydä pitkäksi, mut terveys ennen kaikkea:))
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa