Heippa kaikille
5 posters
Heippa kaikille
Olen jonkun aikaa lukenut ja seurannut sivustoa. Leikkaus edessä 7.2. eli lauantaina alkaa ENE dieetti. Odotan mielenkiinnolla uutta elämääni ja teihin tutustumista. Tuo hymiö ei ole luonteeni mukainen vaan mun tunnukseni netissä muuallakin
Ja oikein hyvää uutta vuotta 2012 teille kaikille
Ja oikein hyvää uutta vuotta 2012 teille kaikille
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Vs: Heippa kaikille
tervetuloa mukaan!!onnea leikkuuseen ja eneilyyn!!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Tervetuloa mukaan! Mulla leikkaus 10.1!
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Tervetuloa ja onnea tulevaan!
Mun elämä on muuttunut täysin puolessa vuodessa ja vain parempaan!
Mun elämä on muuttunut täysin puolessa vuodessa ja vain parempaan!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Heippa taas!
Jos kertois hiukan itestään lisää. Eli oon 54 v vanha akka lounaisesta suomesta. Naimisissa. 3 lasya ja 3 ihanaa lastenlasta. Polvieni takia sain lähetteen leikkaukseen vajaa vuosi sitten. Verikokeissa todettiin, että insuliinia elimistöni tuottaa yli 10 kertaisesti normaaliin. Ja lekurilta ohjeet VHH diettiin. Sillä paino pudonnut 15 kg. Lauantaina alkaa ENE ja leikkaus siis 7.2. Seuraavan lähetteenkin hain jo polvileikkauksiiin. Odotus uuteen elämään on kova ja työterveyslääkärin mukaan se näkyy mun naamasta. Suuria suunnitelmia on tulevaan. Olen aina tykännyt kävellä ja käydä kuntosalilla. Polvet vaan olleet este molempiin viimeisinä vuosina. Eli kun paino putoaa ja jalatkin tulee kuntoon niin alkaa tuo harrastus uusiksi. eiköhän tuo nyt aluks riitä.
Kiitos tervetulotoivotuksista
Jos kertois hiukan itestään lisää. Eli oon 54 v vanha akka lounaisesta suomesta. Naimisissa. 3 lasya ja 3 ihanaa lastenlasta. Polvieni takia sain lähetteen leikkaukseen vajaa vuosi sitten. Verikokeissa todettiin, että insuliinia elimistöni tuottaa yli 10 kertaisesti normaaliin. Ja lekurilta ohjeet VHH diettiin. Sillä paino pudonnut 15 kg. Lauantaina alkaa ENE ja leikkaus siis 7.2. Seuraavan lähetteenkin hain jo polvileikkauksiiin. Odotus uuteen elämään on kova ja työterveyslääkärin mukaan se näkyy mun naamasta. Suuria suunnitelmia on tulevaan. Olen aina tykännyt kävellä ja käydä kuntosalilla. Polvet vaan olleet este molempiin viimeisinä vuosina. Eli kun paino putoaa ja jalatkin tulee kuntoon niin alkaa tuo harrastus uusiksi. eiköhän tuo nyt aluks riitä.
Kiitos tervetulotoivotuksista
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Hienoa ja tervetuloa! sulla on sama leikkaus päivämäärä kuin mullakin,eri paikkakunta vain! Tsemmpiä eneilyyn!
PiJoHe- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa