Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nattekin on nyt muka pikkumasuinen

+2
HyeeNa!
Natte
6 posters

Siirry alas

Nattekin on nyt muka pikkumasuinen  Empty Nattekin on nyt muka pikkumasuinen

Viesti kirjoittaja Natte La Joulu 17, 2011 3:59 pm

Leikattiin 13.12 Lahdessa. Painoa tuli sairaalareissulla monta kiloa lisää ja maha on valtava!! Onko teillä muilla noussut paino sairaalassa?
Maha on kuin taikinaa, kamala - enhän mä edes mahdu mun vaatteisiin. Tosin olokin on niin huono, ettei tee mieli mihkään mennäkään.
Syömisessä ei ongelmaa. Maha kylläkin tosi kipeä, uskalsin vasta nyt ottaa buranaa ja se helpotti.

Natte

Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 16.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Nattekin on nyt muka pikkumasuinen  Empty Vs: Nattekin on nyt muka pikkumasuinen

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Joulu 17, 2011 5:53 pm

Ne on niitä leikkausturvotuksia mitkä oot saanut, ne laskee aikanaan eli ei mitään hätää. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Nattekin on nyt muka pikkumasuinen  Empty Vs: Nattekin on nyt muka pikkumasuinen

Viesti kirjoittaja Natte La Joulu 17, 2011 9:39 pm

Juu, kiva os jos laskis Wink Ei tarttis alkaa ostaa entistä suurempia vaatteita.

Natte

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Joulu 17, 2011 10:00 pm

Varmaan saat kohta alkaa jo ostella pienempiä, että älä nyt ainakaan suurempia vaatteita osta. ;-) Kunhan on rennot vaatteet etteivät paina leikkaushaavoja niin pitäis olla hyvä. Voi tosiaan jonkinaikaa mennä että ne laskee siitä, mutta kyllä ne alkaa aikanaan laskea. (: Onnittelut pikkumasusta!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja Natte La Joulu 17, 2011 10:21 pm

Kiitos! Alkaa pikkuhiljaa päästä liikeellekin. Kivut on ollu aika kovat. Eiköhän tämä tästä. Mulla tää leikkaukseen pääsy oli yli 2,5 v projekti

Natte

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Joulu 17, 2011 11:47 pm

2,5 vuotta on melko pitkä aika, siinä on ehtinyt hyvin miettiä että onko asian kanssa tosissaan ja kunhan sä kivuistas pääset niin sähän meille kaikille näytät että kyllä sä tosissaan oot ja kiloistas pääset! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viesti kirjoittaja tigertytto La Joulu 17, 2011 11:47 pm

Mulla paino nousi sairaalassa olo aikana 5 kiloo,,,kyllä se siitä lähteee Wink
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Leppis Su Joulu 18, 2011 12:16 am

Kyllä 5 kg painonnousu ahdistaa varmaan, kun mä olin täs jo epätoivoinen 2 kg painonnoususta. Just kun on laihduttanut kovalla työllä. Mad Shocked

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja Natte Su Joulu 18, 2011 1:36 am

Nuo teidän TickerFactory jutut on kivoja. Osaisinkohan mäkin tehdä sellaisen

Natte

Viesti kirjoittaja paksuleidi Su Joulu 18, 2011 3:54 am

Mulla oli kans leikkaus 13.12 ja painoa tuli sairaalassa lisää 4 kiloa!!! No tänään kävin ekan kerran ja sinne ne kilot oli häipynyt taivaantuuliin Smile

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Viesti kirjoittaja Leppis Su Joulu 18, 2011 5:46 am

Natte tässä osoite http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?type=3 , josta voit valkata itsellesi sopivan tickerin. Sen jälkeen kopioit ensimmäisessä laatikossa olevan koodin tänne: Käyttäjätiedot -> allekirjoitus-välilehti. Samalle välilehdelle voi sitten kirjoittaa vielä noita tapahtumia ym. Very Happy

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja LauraL Su Joulu 18, 2011 11:32 am

Mulla kanssa tuli sairaalassa 4 kg. Mistä lähtenyt kilo ja vatsa on kuin olis jalkapallon syönyt, joten, kuulunee asiaan. Razz
LauraL
LauraL

Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011

Viesti kirjoittaja Natte Ti Joulu 20, 2011 11:37 pm

Mulla on nyt turvotukset lähteneet, joten tästä edespäin on sitten miinusta Smile
Tuota laskuria ei saanut vielä uutena palstalaisena sijoitettua käyttöön, laitetaan ensi viikolla.

Natte

Viesti kirjoittaja Natte Ke Joulu 21, 2011 6:52 pm

Lueskelin täältä, että lurisee se muillakin... Tänään olen koittanut juoda enemmän vettä ja hups, yht'äkkiä ihan kauhea lorahdus, kuin joku olisi hanan avannut. Säikähdin oikein, että repesikö siellä joku.

Natte

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa