Nattekin on nyt muka pikkumasuinen
+2
HyeeNa!
Natte
6 posters
Nattekin on nyt muka pikkumasuinen
Leikattiin 13.12 Lahdessa. Painoa tuli sairaalareissulla monta kiloa lisää ja maha on valtava!! Onko teillä muilla noussut paino sairaalassa?
Maha on kuin taikinaa, kamala - enhän mä edes mahdu mun vaatteisiin. Tosin olokin on niin huono, ettei tee mieli mihkään mennäkään.
Syömisessä ei ongelmaa. Maha kylläkin tosi kipeä, uskalsin vasta nyt ottaa buranaa ja se helpotti.
Maha on kuin taikinaa, kamala - enhän mä edes mahdu mun vaatteisiin. Tosin olokin on niin huono, ettei tee mieli mihkään mennäkään.
Syömisessä ei ongelmaa. Maha kylläkin tosi kipeä, uskalsin vasta nyt ottaa buranaa ja se helpotti.
Natte- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 16.12.2011
Vs: Nattekin on nyt muka pikkumasuinen
Ne on niitä leikkausturvotuksia mitkä oot saanut, ne laskee aikanaan eli ei mitään hätää. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Juu, kiva os jos laskis Ei tarttis alkaa ostaa entistä suurempia vaatteita.
Varmaan saat kohta alkaa jo ostella pienempiä, että älä nyt ainakaan suurempia vaatteita osta. ;-) Kunhan on rennot vaatteet etteivät paina leikkaushaavoja niin pitäis olla hyvä. Voi tosiaan jonkinaikaa mennä että ne laskee siitä, mutta kyllä ne alkaa aikanaan laskea. (: Onnittelut pikkumasusta!
Kiitos! Alkaa pikkuhiljaa päästä liikeellekin. Kivut on ollu aika kovat. Eiköhän tämä tästä. Mulla tää leikkaukseen pääsy oli yli 2,5 v projekti
2,5 vuotta on melko pitkä aika, siinä on ehtinyt hyvin miettiä että onko asian kanssa tosissaan ja kunhan sä kivuistas pääset niin sähän meille kaikille näytät että kyllä sä tosissaan oot ja kiloistas pääset! (:
Mulla paino nousi sairaalassa olo aikana 5 kiloo,,,kyllä se siitä lähteee
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Kyllä 5 kg painonnousu ahdistaa varmaan, kun mä olin täs jo epätoivoinen 2 kg painonnoususta. Just kun on laihduttanut kovalla työllä.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Nuo teidän TickerFactory jutut on kivoja. Osaisinkohan mäkin tehdä sellaisen
Mulla oli kans leikkaus 13.12 ja painoa tuli sairaalassa lisää 4 kiloa!!! No tänään kävin ekan kerran ja sinne ne kilot oli häipynyt taivaantuuliin
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Natte tässä osoite http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?type=3 , josta voit valkata itsellesi sopivan tickerin. Sen jälkeen kopioit ensimmäisessä laatikossa olevan koodin tänne: Käyttäjätiedot -> allekirjoitus-välilehti. Samalle välilehdelle voi sitten kirjoittaa vielä noita tapahtumia ym.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Mulla kanssa tuli sairaalassa 4 kg. Mistä lähtenyt kilo ja vatsa on kuin olis jalkapallon syönyt, joten, kuulunee asiaan.
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Mulla on nyt turvotukset lähteneet, joten tästä edespäin on sitten miinusta
Tuota laskuria ei saanut vielä uutena palstalaisena sijoitettua käyttöön, laitetaan ensi viikolla.
Tuota laskuria ei saanut vielä uutena palstalaisena sijoitettua käyttöön, laitetaan ensi viikolla.
Lueskelin täältä, että lurisee se muillakin... Tänään olen koittanut juoda enemmän vettä ja hups, yht'äkkiä ihan kauhea lorahdus, kuin joku olisi hanan avannut. Säikähdin oikein, että repesikö siellä joku.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa