Uutta elämää 30 viikkoa
3 posters
Uutta elämää 30 viikkoa
Jaapaste!
Vuosi on kierähtänyt loppupuolellensa!!
Olin eilen ravintoterpalla ja sain kuulla kaikkien veriarvojen olevan viitearvojen sisällä. Ainut oli B1, joka kuulemma useilla leikatuilla on koholla. Sisätautilääkäri on 28.12, jolloin kuulen hänen kommenttinsa. Ruokapäiväkirjasta sain kehuja ja painonlaskusta myös. Minulla on leikkurin jälkeen pudonnut 700 gr/viikko, joka hänen mielestään on ihanteellinen, ei lähde lihaksia, vaan pelkkää sitä ihteensä= LÄSKIÄ!
Oikein ihanaa loppuvuotta kaikille, rauhallista Joulun aikaa ja menestyksellistä Uutta Vuotta 2012!!!
Vuosi on kierähtänyt loppupuolellensa!!
Olin eilen ravintoterpalla ja sain kuulla kaikkien veriarvojen olevan viitearvojen sisällä. Ainut oli B1, joka kuulemma useilla leikatuilla on koholla. Sisätautilääkäri on 28.12, jolloin kuulen hänen kommenttinsa. Ruokapäiväkirjasta sain kehuja ja painonlaskusta myös. Minulla on leikkurin jälkeen pudonnut 700 gr/viikko, joka hänen mielestään on ihanteellinen, ei lähde lihaksia, vaan pelkkää sitä ihteensä= LÄSKIÄ!
Oikein ihanaa loppuvuotta kaikille, rauhallista Joulun aikaa ja menestyksellistä Uutta Vuotta 2012!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: Uutta elämää 30 viikkoa
Onnittelut hienosta painonpudotuksesta
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Ihan mahtavaa Elämä edessä! Oikein hyvää joulua ja Onnea Uudelle Vuodelle 2012!
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Ihan noin yleisestä mielenkiinnosta/uteliaisuudesta... Jokos isäntä on huomannut muutosen tuulet?
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa