Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pumpulissa esittäytyy...

4 posters

Siirry alas

pumpulissa esittäytyy... Empty pumpulissa esittäytyy...

Viesti kirjoittaja pumpulissa Pe Joulu 16, 2011 3:15 am

Eli olen uusi palstalainen! Jonkin aikaa olen käynyt täällä lukemassa viestejänne, mutta tämän käyttö vaatii multa vielä aika paljon harjoittelua..
Olen 28-vuotias ja etelä-pohjanmaalta. Ajatuksen mahdollisesta laihdutusleikkauksesta minulle antoi terveyskeskuslääkäri viime viikolla, kun kävin sokerikontrollissa (minulla oli 2,5v.sitten insuliinihoitoinen raskausdiabetes). Jäin miettimään vielä leikkaus asiaa ja uudestaan pitäisi lääkärille mennä tammikuun puolivälissä, kun kovasti lääkäri oli lähetettä pistämässä. Olen 171cm pitkä ja painan 134kg, huuuuuuhhhuuh! Evil or Very Mad Eli aihetta varmasti leikkaukseen olisi ja sinne aion kyllä mennä, kun lääkäri sitä niin suositteli ja nyt kun olen katsellut näitä viestejä niin olen huomannut miten paljon se sitten auttaa.

Erityisesti olisin nyt alkuvaiheessa kiinnostunut kuulemaan teiltä (erityisesti jotka on leikattu seinäjoella tai ovat sinne menossa) kuulumisia ihan alusta asti, eli siitä kun omalääkäri on antanut teille ensimmäisen lähetteen, että mitä sitten tapahtui? ja missä järjestyksessä kaikki on tapahtunut ja millä aikavälillä. että tiedän itse sitten vähän mitä odottaa tammikuun jälkeen Smile

pumpulissa

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 16.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

pumpulissa esittäytyy... Empty Vs: pumpulissa esittäytyy...

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Joulu 16, 2011 2:37 pm

Tervetuloa pumpulissa! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja PiJoHe Pe Joulu 16, 2011 10:09 pm

Tervetuloa Pumpulissa!

Laitoinkin sulle jo yv:tä!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Joulu 19, 2011 6:47 am

Tervetuloa mukaan Pumpulissa! Tuosta mun allekirjoituksesta näkee miten homma eteni mulla ja millaisella aikataululla, asiat on siinä tapahtumisjärjestyksessä.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa