Uusista topiceista!
2 posters
Sivu 1 / 1
Uusista topiceista!
Hyvät ihmiset hei, käyttäkää sitä hakua ja tutkikaa!
Ei aina tarvitse lisätä omaa topiccia, eli kirjoittaa uutta aihetta joka asiaan!
Täällä on varmaan jo kymmeniä gastro-topiccejakin, ihan turhaan.
Helpottas varmasti uusiakin ja tietoa etsiviä kun koko foorumi ei tursuais näistä turhista topiceista.
En tarkoita nyt sitä että se sisältö on turhaa, kaikki tieto on hyväksi mutta sen oman tietonsa/kysymyksensä voi kyllä lisätä sinne topicciin joka on jo kirjotettu. Eli jos nyt jollaki tulee asiaa gastroskopiasta niin sen voi kyllä kirjottaa jo johonki valmiiseen topicciin sen sijaan että tekisi uuden!
Oonko mä ainoa jota tää ärsyttää kun mitään ei ikinä löydä kun jokapaikka on täynnä samanlaisia topicceja?
Ps. Anteeksi nyt tämä nipotus mutta tältä minusta nyt tuntuu.
Ei aina tarvitse lisätä omaa topiccia, eli kirjoittaa uutta aihetta joka asiaan!
Täällä on varmaan jo kymmeniä gastro-topiccejakin, ihan turhaan.
Helpottas varmasti uusiakin ja tietoa etsiviä kun koko foorumi ei tursuais näistä turhista topiceista.
En tarkoita nyt sitä että se sisältö on turhaa, kaikki tieto on hyväksi mutta sen oman tietonsa/kysymyksensä voi kyllä lisätä sinne topicciin joka on jo kirjotettu. Eli jos nyt jollaki tulee asiaa gastroskopiasta niin sen voi kyllä kirjottaa jo johonki valmiiseen topicciin sen sijaan että tekisi uuden!
Oonko mä ainoa jota tää ärsyttää kun mitään ei ikinä löydä kun jokapaikka on täynnä samanlaisia topicceja?
Ps. Anteeksi nyt tämä nipotus mutta tältä minusta nyt tuntuu.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Vs: Uusista topiceista!
Ei se mittään...maassamme ompi sanan vappaus Mä en ooo päästäni ihan terve niii mun on tullut tehtyä varmasti tota virhettä mikä sua just ärsyttää
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: Uusista topiceista!
No en mä nyt ketään sormella ala osoitella tai syyllistä ketään yhtään mistään. Halusin vaan näin yleisesti asiasta sanoa kaikille enkä vain "tietyille henkilöille", että ei nyt mittää syyllisyyden tunteita tarvii tästä alkaa kantaa. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa