Jälkitarkastukset
5 posters
Jälkitarkastukset
Minut operoitiin Peijaksessa syyskuussa ja kerran olen siellä käynyt jälkitarkastuksessa. Kuulun jorvin sairaanhoitopiiriin...muistanko oikein että seuraava tarkastus pitäisi olla siellä omassa sairaanhoitopiirissä 3kk kuluttua leikkauksesta? Onkohan hyvinkin tyypillistä että unohtavat laittaa kutsua kotiin..?
sillä minulla se olisi sitten nyt joulukuussa.
onko mitään muisti kuvaa kenelläkään, pitikö ennen tarkastusta käydä verikokeissa?
Kiitos :)
sillä minulla se olisi sitten nyt joulukuussa.
onko mitään muisti kuvaa kenelläkään, pitikö ennen tarkastusta käydä verikokeissa?
Kiitos :)
Lupsu- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.03.2010
Vs: Jälkitarkastukset
moi, mut leikattiin Tallinnassa.
Ei sielä mitään labroja ollu, lekuri kyseli vaan vointi, leikkuuseen oisin päässy samantien.
Ei sielä mitään labroja ollu, lekuri kyseli vaan vointi, leikkuuseen oisin päässy samantien.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Laitetaas nyt tähän ketjuun. Itse vähän ihmettelin, kun joku puhui 3 viikon tarkastuksesta. Mut leikattiin siis TAYSissä ja mulla tarkastukset menee niin, että leikkaus oli viikolla 15, gastropolilla tarkastus viikolla 22, jota ennen labrat (ei paastolla), ravitsemusterapeutti viikolla 26, sisätautipolilla tarkastus viikolla 29, jota ennen labrat (paastoarvoja). Näihin saattaa kyllä vaikuttaa viivyttävästi se, että tarkastusten aikaan on jo kesä.
AnnukkaK- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011
Kyllä leikkauksen jälkeen kunnallisella puolella tehdään tarkastukset tietääkseni aina tuonne 2 vuoteen saakka.
Itsellä oman muistin mukaan 2kk, 6kk, 1 vuosi, 2 vuotta. Aina ennen kutakin lääkäriä verikokeet. Jotain väliverikokeitakin on ollut ja sitten soittoaikaa lääkärille.
Todennäköisesti eri sairaaloissa on vähän eri käytännöt, ja varmasti leikatun perussairaudet ja myös muu vointi (esim komplikaatiot) vaikuttavat siihen miten pian/ usein tarkastuksia ja labroja on.
Itsellä oman muistin mukaan 2kk, 6kk, 1 vuosi, 2 vuotta. Aina ennen kutakin lääkäriä verikokeet. Jotain väliverikokeitakin on ollut ja sitten soittoaikaa lääkärille.
Todennäköisesti eri sairaaloissa on vähän eri käytännöt, ja varmasti leikatun perussairaudet ja myös muu vointi (esim komplikaatiot) vaikuttavat siihen miten pian/ usein tarkastuksia ja labroja on.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Heippa!
TYKSin mukaan jälkitarkastukset on 3kk, 6kk, 1 v, 2v ja 3 v. 2v Kohdalla on myös se plastikkakirurgin konsultaatio. Itsellä tulee 3kk ens viikolla täyteen ja aloin kysellä aikaa kun ei ole tullut. Sain kirurgilta sähköpostia, että tulossa on lähipäivinä. Kannattaa its kysellä ja ihmetellä noita, sillä voipi olla että on unohtunut jonosta varsinkin jos on eri sairaalas leikattu.
Hauskaa kevättä kaikille. Nautitaan elämästä edelleen.
TYKSin mukaan jälkitarkastukset on 3kk, 6kk, 1 v, 2v ja 3 v. 2v Kohdalla on myös se plastikkakirurgin konsultaatio. Itsellä tulee 3kk ens viikolla täyteen ja aloin kysellä aikaa kun ei ole tullut. Sain kirurgilta sähköpostia, että tulossa on lähipäivinä. Kannattaa its kysellä ja ihmetellä noita, sillä voipi olla että on unohtunut jonosta varsinkin jos on eri sairaalas leikattu.
Hauskaa kevättä kaikille. Nautitaan elämästä edelleen.
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Joo, onhan niitä Tampereellakin tarkastuksia ainakin siihen 2 vuoteen asti. Laitoin tuohon ne, joihin mulla on jo aika ja joista tiedän ne labravaatimukset.
AnnukkaK- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa