Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kohta, 3 h päästä leikataan

2 posters

Siirry alas

kohta, 3 h päästä leikataan Empty kohta, 3 h päästä leikataan

Viesti kirjoittaja romans Ti Kesä 02, 2009 4:42 pm

moi.olen uusi käyttäjä ja rekisteröidyin jo viikko sitten, mutta on ollut kauhea kiire kotona laittaa kaikki asiat kuntoon ennen lähtöä kun puhelinsoitosta oli tasan viikko aikaa leikkaukseen. leikkaustavasta ei ole tietoakaan kun en ole ottanut selvää niistä etukäteen, enkä kysynyt sitä kirurgiltakaan. taisi se sanoa sen. tuntuu että tieto lisää tuskaa niin parempi olla tietämättä. töissä kaikki jännittää ja tietysti kotona. pääsin tänne työterveyslääkärin lähetteellä ja mitään mutkia ei ole ollut vastassa. painoindeksi on 38 ja kun minulla on verenpainetauti niin ehdot täyttyi. nyt tämän kevään aikana olen vihdoin ymmärtänyt sen että lihava ihminen on sairas. jos ei heti siinä, niin kohta kuitenkin. 40 v. oli melko ratkaiseva raja. haluan tehdä töitä eläkeikään asti ja sitten vielä nauttia yhteisestä vanhuudesta rakkaan kanssa. vaikka kuinka pelottaa niin en vaihtaisi tätä päivää pois. kirjoittelen kun olen seuraavan kerran tajuissani. läppäri mukana... sunny

romans

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 26.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kohta, 3 h päästä leikataan Empty Vs: kohta, 3 h päästä leikataan

Viesti kirjoittaja Minttu Ti Kesä 02, 2009 6:21 pm

romans kirjoitti: nyt tämän kevään aikana olen vihdoin ymmärtänyt sen että lihava ihminen on sairas. sunny

Minä olen sen jo vuosia sitten tajunnut että olen sairas lihavuuteni kanssa mutta kesti ihan helkutin kauan aikaa saada muut ymmärtämään se...

Tsemppiä leikkaukseen!!!

Minttu pig

Minttu

Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa