auton rattiin
+3
haidi66
Piuku
samiko
7 posters
Sivu 1 / 1
auton rattiin
moikka kaikki
kertokaa kuinka äkkiä uskaltaa mennä jo auton rattiin leikkauksen jälkeen?mulle tehtiin leikkaus maanantaina ja olo on jo niin hyvä että voisin vähän ajella jo autolla,mutta onko siinä riskejä?neuvokaa fiksummat...
kertokaa kuinka äkkiä uskaltaa mennä jo auton rattiin leikkauksen jälkeen?mulle tehtiin leikkaus maanantaina ja olo on jo niin hyvä että voisin vähän ajella jo autolla,mutta onko siinä riskejä?neuvokaa fiksummat...
samiko- Viestien lukumäärä : 72
Registration date : 12.11.2011
Vs: auton rattiin
No, minä menin seuraavana päivänä kauppaan ja apteekkiin. Tosin ensimmäisinä päivinä leikkauksesta, "tärähteli" kävellessä ikävästi vatsan seutuun. Ja kaupassa ei meinannu jaksaa kävellä, joten alussa pari kolme kertaa lähdin vähän kesken pois. Sekin vähän jänskätti, jos sattuis kolari ja turvavyö nyppäis mahaan.
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
mut leikattin keskiviikkona ja lauantaina olin jo liikeellä mennen tullen ja 0 päivän päästä ku tikit otettiin pois ni olin jo lentokoneessa kreetalle menossa, et vonin mukaan, voi ainakin mun mielstä tehdä mitä haluu ja niin sano leikkaava lekurinkin, ku oli pakko kysyä et uskaltaako lentää, vai ratkeeko sisäiset tikit koneen paineesta mut ei ollu mitään hätää ja oli kiva toipuu loppu saikku etelän lämmössä suosittelen kaikille
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Moikka!
Tätä samaa olen minäkin pohtinut, että kuinka nopeesti pystyy autolla ajamaan. Mulle tehdään sleeve ti (29.11) ja jos kaikki sujuu suunnitellusti, niin todnäk pe pääsis kotiin. Pystyyköhän silloin heti auton rattiin? helpoin ratkaisu mulle olisi, jos voisin ti sairaalaan mennessä viedä lapset päiväkotiin ja jättää auton työpaikan pihalle parkkiin ja hakea sen sieltä sitten, kun pääsen lähteen sairaalasta. Onnistuukohan, mitä luulette kokeneet?
Tätä samaa olen minäkin pohtinut, että kuinka nopeesti pystyy autolla ajamaan. Mulle tehdään sleeve ti (29.11) ja jos kaikki sujuu suunnitellusti, niin todnäk pe pääsis kotiin. Pystyyköhän silloin heti auton rattiin? helpoin ratkaisu mulle olisi, jos voisin ti sairaalaan mennessä viedä lapset päiväkotiin ja jättää auton työpaikan pihalle parkkiin ja hakea sen sieltä sitten, kun pääsen lähteen sairaalasta. Onnistuukohan, mitä luulette kokeneet?
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Selvennän vielä osaltani, etten tietenkään leikkausta seuraavana päivänä auton rattiin päässyt vaan, kaksi päivää olin sairaalassa ja seuraavana päivänä kotiutuksesta lähdin liikenteeseen. Luulisin ettei kenellekkään pysty sanomaan koska se onnistuu. Toipuminen on niin yksilöllistä.
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
Mäkin oon ajellu jo kotiutumispäivästä lähtien :)viikko sitten kotiuduin,olo on huippu painoakin lähteny mukavasti,-6.2kg viikossa Jee!!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Mulle sano lääkäri että voinnin mukaan voi autolla ajella lyhyitä matkoja. Ite tänään ekan kerran autonratissa, lauantaina leikattiin
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
autolla ajossa on viikon karenssi:
TAYSissa ohjeistivat että GBP-leikattu ei saa viikkoon ajaa autoa, kolmeen viikkoon nostaa 5 kg enempää painoa ja muutenkin pitäisi välttää turhia ponnisteluja ja rytkäytyksiä...
Oli tää sen verran kova homma tää leikkaus, että en halunnut että homma menisi pienellä pilalle, Siksi noudatin noitakin ohjeita.
Autolla ajohan tietty meiltä kaikilta sujuu ilman ponnisteluja, mutta mutta
kun tiet on täynnä "niitä törppöjä" niin tilanteita tulee
- ja jo yksin paniikkijarrutus voi olla kohtalokas
ja selitä sitten poliisisedille, että en pidä tuvavyötä sen takia, että jos tulee joku tilanne että ei mahaan satu
- sattuu se "jätesäkin" (lue turvatyynyt) laukeaminenkin.
Mielestäni kannattaa noita varoaikoja noudattaa ja antaa haavojen rauhassa tekeytyä - kyllä tässä on nyt, kun on jo kulunut seitsemän viikkoa leikkauksen jälkeen, ehtinyt riehua niin auton ratissa kuin puuliiterissä sekä pirttihommissa;-)
TAYSissa ohjeistivat että GBP-leikattu ei saa viikkoon ajaa autoa, kolmeen viikkoon nostaa 5 kg enempää painoa ja muutenkin pitäisi välttää turhia ponnisteluja ja rytkäytyksiä...
Oli tää sen verran kova homma tää leikkaus, että en halunnut että homma menisi pienellä pilalle, Siksi noudatin noitakin ohjeita.
Autolla ajohan tietty meiltä kaikilta sujuu ilman ponnisteluja, mutta mutta
kun tiet on täynnä "niitä törppöjä" niin tilanteita tulee
- ja jo yksin paniikkijarrutus voi olla kohtalokas
ja selitä sitten poliisisedille, että en pidä tuvavyötä sen takia, että jos tulee joku tilanne että ei mahaan satu
- sattuu se "jätesäkin" (lue turvatyynyt) laukeaminenkin.
Mielestäni kannattaa noita varoaikoja noudattaa ja antaa haavojen rauhassa tekeytyä - kyllä tässä on nyt, kun on jo kulunut seitsemän viikkoa leikkauksen jälkeen, ehtinyt riehua niin auton ratissa kuin puuliiterissä sekä pirttihommissa;-)
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
no tänään olin sitten autolla liikenteessä kun maanataina leikattiin,ihan hyvältä tuntu mentiin vielä emännän kanssa kaupoille siellä käveleminen vei vähän voimat,mutta muuten meni hyvin koko reissu.
samiko- Viestien lukumäärä : 72
Registration date : 12.11.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa