Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

auton rattiin

+3
haidi66
Piuku
samiko
7 posters

Siirry alas

auton rattiin Empty auton rattiin

Viesti kirjoittaja samiko To Marras 17, 2011 11:26 pm

moikka kaikki
kertokaa kuinka äkkiä uskaltaa mennä jo auton rattiin leikkauksen jälkeen?mulle tehtiin leikkaus maanantaina ja olo on jo niin hyvä että voisin vähän ajella jo autolla,mutta onko siinä riskejä?neuvokaa fiksummat... affraid

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

auton rattiin Empty Vs: auton rattiin

Viesti kirjoittaja Piuku To Marras 17, 2011 11:41 pm

No, minä menin seuraavana päivänä kauppaan ja apteekkiin. Tosin ensimmäisinä päivinä leikkauksesta, "tärähteli" kävellessä ikävästi vatsan seutuun. Ja kaupassa ei meinannu jaksaa kävellä, joten alussa pari kolme kertaa lähdin vähän kesken pois. Sekin vähän jänskätti, jos sattuis kolari ja turvavyö nyppäis mahaan.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja haidi66 Pe Marras 18, 2011 12:35 am

mut leikattin keskiviikkona ja lauantaina olin jo liikeellä mennen tullen ja 0 päivän päästä ku tikit otettiin pois ni olin jo lentokoneessa kreetalle menossa, et vonin mukaan, voi ainakin mun mielstä tehdä mitä haluu ja niin sano leikkaava lekurinkin, ku oli pakko kysyä et uskaltaako lentää, vai ratkeeko sisäiset tikit koneen paineesta Very Happy mut ei ollu mitään hätää ja oli kiva toipuu loppu saikku etelän lämmössä Very Happy suosittelen kaikille sunny
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011

Viesti kirjoittaja lisbet Pe Marras 18, 2011 2:38 am

Moikka!

Tätä samaa olen minäkin pohtinut, että kuinka nopeesti pystyy autolla ajamaan. Mulle tehdään sleeve ti (29.11) ja jos kaikki sujuu suunnitellusti, niin todnäk pe pääsis kotiin. Pystyyköhän silloin heti auton rattiin? helpoin ratkaisu mulle olisi, jos voisin ti sairaalaan mennessä viedä lapset päiväkotiin ja jättää auton työpaikan pihalle parkkiin ja hakea sen sieltä sitten, kun pääsen lähteen sairaalasta. Onnistuukohan, mitä luulette kokeneet?

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011

Viesti kirjoittaja Piuku Pe Marras 18, 2011 2:47 am

Selvennän vielä osaltani, etten tietenkään leikkausta seuraavana päivänä auton rattiin päässyt vaan, kaksi päivää olin sairaalassa ja seuraavana päivänä kotiutuksesta lähdin liikenteeseen. Luulisin ettei kenellekkään pysty sanomaan koska se onnistuu. Toipuminen on niin yksilöllistä.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja anne.heide Pe Marras 18, 2011 2:59 am

Mäkin oon ajellu jo kotiutumispäivästä lähtien :)viikko sitten kotiuduin,olo on huippu Very Happy painoakin lähteny mukavasti,-6.2kg viikossa Very Happy Jee!!
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010

Viesti kirjoittaja Möhköfantti Pe Marras 18, 2011 4:17 am

Mulle sano lääkäri että voinnin mukaan voi autolla ajella lyhyitä matkoja. Ite tänään ekan kerran autonratissa, lauantaina leikattiin Smile
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010

Viesti kirjoittaja BLOCCO Pe Marras 18, 2011 4:45 am

autolla ajossa on viikon karenssi:
TAYSissa ohjeistivat että GBP-leikattu ei saa viikkoon ajaa autoa, kolmeen viikkoon nostaa 5 kg enempää painoa ja muutenkin pitäisi välttää turhia ponnisteluja ja rytkäytyksiä...
Oli tää sen verran kova homma tää leikkaus, että en halunnut että homma menisi pienellä pilalle, Siksi noudatin noitakin ohjeita.
Autolla ajohan tietty meiltä kaikilta sujuu ilman ponnisteluja, mutta mutta
kun tiet on täynnä "niitä törppöjä" niin tilanteita tulee
- ja jo yksin paniikkijarrutus voi olla kohtalokas
ja selitä sitten poliisisedille, että en pidä tuvavyötä sen takia, että jos tulee joku tilanne että ei mahaan satu
- sattuu se "jätesäkin" (lue turvatyynyt) laukeaminenkin.

Mielestäni kannattaa noita varoaikoja noudattaa ja antaa haavojen rauhassa tekeytyä - kyllä tässä on nyt, kun on jo kulunut seitsemän viikkoa leikkauksen jälkeen, ehtinyt riehua niin auton ratissa kuin puuliiterissä sekä pirttihommissa;-)

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010

Viesti kirjoittaja samiko Pe Marras 18, 2011 8:52 pm

no tänään olin sitten autolla liikenteessä kun maanataina leikattiin,ihan hyvältä tuntu mentiin vielä emännän kanssa kaupoille siellä käveleminen vei vähän voimat,mutta muuten meni hyvin koko reissu.

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Registration date : 12.11.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa