Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miten tälläistä voi edes tapahtua????

2 posters

Siirry alas

Miten tälläistä voi edes tapahtua???? Empty Miten tälläistä voi edes tapahtua????

Viesti kirjoittaja sinizii Ma Kesä 01, 2009 10:20 pm

Menin tänään Peijakseen klo 6.30 niinkuin oli käsketty. Puoli kymmenen tuotiin esilääkkeet yms ja vietiin heräämöön odottelemaan leikkausta, laitettiin tippa kämmenselkään ja valtimokanyyli ranteeseen, mikä kaikenlisäksi sattui ihan helvetisti koska lääkäri ei ensimmäisestä kädestä löytänyt suonta vaikka kolme kertaa yritti ja lopulta laittoi oikeaan (sitä ennen olin saanut kipulääkettä joten ei sattunut niin paljon enään ja ilmeisesti kun meni suoneen eikä ohitse ni ei ilmeisesti satukaan sillai). Noh, siellä sitten makasin kolmeen jolloin osaston ylihoitaja tuli kertomaan että sori, ei ehditä leikata sua tänään kun edellinen leikkaus kesti niin kauan. Shocked Olin valmiina odottanut siellä 5 tuntia ja ne vaan ilmoittaa että voit lähteä kotiin että uus aika on 15.6. Ihan totta.. Sairaanhoitaja siinä sanoi että varmaan vituttaa. Joo, vituttaa on aika lievä ilmaisu.. Oikeesti. Miten noin voi edes tapahtua? Olen vieläki ihan raivona, pettynyt ja järkyttynyt koko asiasta.
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten tälläistä voi edes tapahtua???? Empty Vs: Miten tälläistä voi edes tapahtua????

Viesti kirjoittaja sinny Ma Kesä 01, 2009 11:30 pm

Hei ! Varmaan tuntuu kamalalta kun jo leikkausvaatteissa on ja sitten tulee käännytys pois.Huonoa tuuria sulla.Onneksi sulla on kuitenkin jo uusi aika tiedossa vaikka se ei varmaan tällä hetkellä paljon lohduta.Minunkin aika siirtyi syyskuun 3 päivään kun ensin tulehtui nielu ja nyt olen ollut niin tukossa tuosta koivusta ja kohta heinästä yms.Täytyy vaan ajatella positiivisesti ja nythän ehtii vielä kesällä tiputella ennen h-hetkeä painoa.Toivon ,että sinunkinkin mielesi tämän päivän tunnelmista piristyy .Varmaan olisi omakin mieli ollut matalalla jos itselle olisi moista sattunut.Tsemppiä sulle jatkoon ja hyvää kesää.Kirjoittele kun leikkaus ohi uutisia.

sinny

Viestien lukumäärä : 70
Registration date : 14.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa