Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

2,5 vuotta leikkauksesta

3 posters

Siirry alas

2,5 vuotta leikkauksesta Empty 2,5 vuotta leikkauksesta

Viesti kirjoittaja ukkomara Su Marras 13, 2011 4:19 pm

kesäkuussa 2009 jännitti niin mahrottomasti pulleaa poikaa, olinkohan laihtunut ene-dietillä tarpeeksi, että mut voidaan leikata, leikkaus onnistui, tehtiin sleev. alkoi liemien syönti ja soseiden, kaipasin ruisleipää mitä purra. ostin suolakurkkuja mitä pureskelin pieneksi mössöksi, imin sen suolan ja syljin mössön pois, noudatin tiukasti annettuja ohjeita.
Nyt leikkauksesta on kulunut 2,5v. mistäkö aloittaisin, kukaan ei tunne minua, näen sukulaisiani tosi harvoin, kesällä oma sisko tuli kaupassa vastaan, eikä tuntenut, no edellisestä tapaamisestamme oli kulunut liki 2 vuotta, tuntuu että olisin saanut myös uudet kasvot, monet työkaverit sanovat tuntevansa vain äänestä.
Lukijoita varmaan jännittää paljonko on painoa tippunut?
Vaatekoko oli keväällä 2009 68 ja nyt 54, vöihin on pitänyt tehdä huimasti reikiä lisää, kellon remmiäkin on pitänyt lyhentää monasti, c-pap laitteen maskia on pitänyt pienentää ja paineita laskea, verenpainelääkkeet jätin pois 1,5v sitten, tänä kesänä jätin insuliinin pois (2-tyypin diabetes).
minut pitää punnita neuvolassa, aloitus paino oli 179kg nyt 98kg eli 80kg on painoa lähtenyt.
toki löysää nahkaa on kuin lepakkomiehellä, mutten ole kokenut sitä haitaksi vielä, sanottakoon että olen tehnyt raskasta kirvesmiehen töitä koko ajan, viime kesänkin kahta vuoroa. tsemppiä ja jaksamista kaikille

ukkomara

Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 62
Paikkakunta : nurmo
Registration date : 01.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5 vuotta leikkauksesta Empty Vs: 2,5 vuotta leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Soile Su Marras 13, 2011 8:08 pm

No onpa sulla hienot saavutukset, kerrassaan upeeta:) Ja varmasti on helpompaa nyt tehdä niitä töitäkin! Ja roikkoleikkaukseen pääsee kyllä kun pyytää lähetteen.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5 vuotta leikkauksesta Empty Vs: 2,5 vuotta leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Hansu46 Su Marras 13, 2011 11:15 pm

Aivan mahtavaa kuulla,että noin hienosti mennyt ukkomaralla.Itsellä nyt 2 kk leikkauksesta ja olo mitä mainioin,kohenee päivä päivältä.Ensi viikolla Tays ravitsemusterapeutin käynti,puntarilla oon käynyt viimeks 20.10.,jolloin 25 kg kevyempi olo kuin heinäkuussa,saas nähdä mitä puntari sanoo 17.11.,oon ajatellut,että hitaasti mutta varmasti,mulla on omia välitavoitteita.Nyt jo ihmiset kyselee mitä mulle on tapahtunut(sellaiset,joita en ole nähnyt pitkään aikaan),miks sun naama näyttää niin pieneltä?Ai,että se tuntuu hyvälle...Mutta matkaa on vielä,kokonaispudotustavoite on noin 60 kg...huh,huh...pitkä matka,mutta ajan kanssa,hiljaa hyvä tulee... Basketball

Hansu46

Viestien lukumäärä : 29
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.07.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5 vuotta leikkauksesta Empty Vs: 2,5 vuotta leikkauksesta

Viesti kirjoittaja ukkomara Ma Marras 14, 2011 12:20 am

soilelta kysyisinkin siitä roikkoleikkauksesta, kun vuosi leikkauksesta oli kulunut niin silloin jo tuli kysely milloin haluttaa nahan poistoon, mielestäni aivan liian pian, jotenkin vain olen siirtänyt sitä nahanpoistoa , kait senkin vuoksi kun pulskana sai hypätä lääkäreissä tämän tuosta.
hansulle kävin minäkin kerran ravitsemus terapeutilla, minut leikattiin vaasassa ja vaasassa olisi pitänyt käydä ravitsemusterapeutilla ja terveyden hoitajan vastaan otolla juttelemassa mukavia, kieltäydyin koska asun seinäjoella pitää olla päivä pois töistä ajaa 200km että voi jutella hoitajan ja ruokaterapeutin kanssa, voihan asian hoitaa puhelimitse jos heillä on puhumisen tarve, kerroin heille etten mielestäni ole niin hullu että tälläiseen rupeaisin, kysyin etteikö näitä palveluja voi hoitaa seinäjoella, sanottiin että ei, no hyvin on mennyt ilman terapeuttejakin, ainut tuo ylen syönti alussa harmitti, kun piti oksentaa kuin nuoret likat ja känniin riittää 1 lonkero

ukkomara

Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 62
Paikkakunta : nurmo
Registration date : 01.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5 vuotta leikkauksesta Empty Vs: 2,5 vuotta leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Soile Ma Marras 14, 2011 3:08 am

Hienoa pojat:) Roikkoleikkauksista olen ymmärtänyt että on suositus että ei ennen kahta vuotta, koska painon ajatellaan laskevan sen 2v, mutta uskoisin että nyt olisi sulla siihen hyvä aika, otappa selvää jos olet valmis..kyllähän se tuplaa vielä elämänlaatua kummasti kun niistä pääsee eroon! Paranevatkin nopeasti kuulemma.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5 vuotta leikkauksesta Empty Vs: 2,5 vuotta leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa