Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

12 kk matkaa takana-- tänään tuli leikkausaika

+3
zelda
susanna68
LauraL
7 posters

Siirry alas

12 kk matkaa takana-- tänään tuli leikkausaika  Empty 12 kk matkaa takana-- tänään tuli leikkausaika

Viesti kirjoittaja LauraL Ke Marras 09, 2011 3:32 am

Voi että,
Tänään tuli postissa leikkausaika. Ovat nämä odotuskuukaudet olleet sitten pitkiä.
Leikkaus on 13.12 ja viikon päästä pitäisi aloittaa ene. Aloitan sen kuitenkin heti huomenna.

Olo on kuin vuoristoradassa. Pelottaa, itkettää ja naurattaa. Onnellista ja onnetonta oloa. Ehkä tämä päivä toi tän asian "oikeesti" todelliseksi. Päällimmäinen ajatus kuitenkin on lapsissa ja miehessä, jos jotakin kuitenkin menee pahasti persiilleen.. Toisaalta kaikki otetaan vastaan mitä tulee, kun ei voi tietää...

Mutta siis, on mä nyt niin hiton onnellinen cheers
LauraL
LauraL

Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

12 kk matkaa takana-- tänään tuli leikkausaika  Empty Vs: 12 kk matkaa takana-- tänään tuli leikkausaika

Viesti kirjoittaja susanna68 Ke Marras 09, 2011 6:11 am

Hei minut on leikattu 8.6. 2011 ja muistan hyvin ensi tunnelmat, mutta leikkausta ehdin niin paljon pohtia että olin itse valmis aika paljoon.itselleni meni niin että sairaalassa olo aika ei ollutkaan helppoa mutta se meni olinhan hyvissä käsissä.Ensimmäinen kuukausi oli vaikea koska niin pienet määrät mitä yht äkkiä syöt onlikin vaikea juttua, mutta siitä selvisi kun pahasti närästi kävin tk:ssa hakemassa pahovointi ja närästyslääkkeen, saivat reseptin siihen tyksistä sillä selvisin. Kerran yksi lääkäri piti puhuttelun että kyllä tästä selvitään keskitytään pääasiaan ja hillitse itsesi ja se auttoi.tsemppiä jaksamista itse tiedät vaihtoehtosi ja siitä mennään eteenpäin sen vaan tiedän että varsinainen työ alkaa leikkauksen jälkeen, liikunta ja ruokavalio siis kysehän ei ole laihdutusleikkauksesta vaan lihavuusleikkuksesta eli laihtumista tukee...työ odottaa leikkauksen jälkeen se täytyy olla itselle selvä sillä tulee paras tulos bounce flower cheers

susanna68

Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 30.01.2011

12 kk matkaa takana-- tänään tuli leikkausaika  Empty Vs: 12 kk matkaa takana-- tänään tuli leikkausaika

Viesti kirjoittaja zelda Ke Marras 09, 2011 3:15 pm

Onnea leikkausajasta!
Mulla tuo kaikki on vielä edessä. Muistan kuitenkin tunteen kun lääkäri otti leikkauksen puheeksi ensi kertaa. Toisaalta olin kamalan onnellinen että joku vihdoinkin ottaa painoasiani tosissaan, toisaalta olin kamalan surullinen että asiani " ovat niin huonosti" että pitää turvautua kirurgiaan. Tämä koko leikkausasia on varmaankin yhtä vuoristorataa alusta loppuun. Hyvää eneilyä!! Teet sen itsesi vuoksi!
Z
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Viesti kirjoittaja Hanimani Ke Marras 09, 2011 5:26 pm

OnneaOnnea!

Mä soitin jonohoitajalle ja olen seuraavassa ryppäässä kun aikoja lähetetään - eli ens vuoden alussa, mutta siihenkään enää 2kk! What a Face
Saitko myös ajan siihen ravitsemusterapeutin ryhmäistuntoon?
Hanimani
Hanimani

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 23.03.2011

Viesti kirjoittaja paksuleidi Ke Marras 09, 2011 5:51 pm

Onnea onnea!!! Samat fiilikset täällä Smile Meillä on muuten ihan sama leikkauspäivä Smile Enen aloitan ens maanantaina, vaikka kevyellä ruokavaliolla tässä ollaan oltu jo kuukausia Smile Fiilis on mahtava vaikka tietenkin jännittää. Mutta pidän mielessä ensi kevään, kun varmasti on jo paljon kevyempi fiilis ja ulkokuori =) Tsemppiä!!!

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Viesti kirjoittaja Tertsukka Ke Marras 09, 2011 7:13 pm

Onnea leikkausaikaan cheers
Mut leikattu 13.6.2011 ja päivääkään en oo katunut, elämä on ihanaa ja ihmeellistä sunny
Tertsukka
Tertsukka

Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 27.12.2010

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Marras 09, 2011 8:26 pm

Onnea leikkausajasta Laura L! Smile Hyvin kaikki menee, usko pois vaan! Smile
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja LauraL To Marras 10, 2011 3:38 am

Kiitos kaikille tsemppauksesta.
Eli sain ajan siihen ryhmäravintotp. istuntoon.

Paksuleidii, missä sut leikataan? Tyksissä ?? Vaik kuulutteko Porin piiriin?
Mä aloitin enen siis tänään. Yhden itkun ja 4 pussin voimalla mennyt tämä pv. Ja päälle vielä tunnin kävelylenkki. Jams..

Bulla, koska teillä on tapaamisia? Olis kiva nähdä jälleen. Mä oon täällä taustalla hiljalleen seuraillut sun matkaa, kun musta sä oot niin ihgu. Wau mikä pudotus sulla jo.. I love you

LauraL
LauraL

Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011

Viesti kirjoittaja paksuleidi Pe Marras 11, 2011 6:49 am

Tyksissä leikataan.

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Viesti kirjoittaja Bulla65 Pe Marras 11, 2011 10:10 pm

"Bulla, koska teillä on tapaamisia? Olis kiva nähdä jälleen. Mä oon täällä taustalla hiljalleen seuraillut sun matkaa, kun musta sä oot niin ihgu. Wau mikä pudotus sulla jo.. "

En tiedä varmaksi koska meillä on seuraava tapaaminen...oliskos se sovittu niin, että se on aina joka toisen kuukauden eka keskiviikko...?? Viimeksi se oli 5.10, joten oliskohan se sitten joulukuun 7. päivä (ke) seuraavan kerran? Tikrustiina laittaa varmaan palstalle viestiä sitten lähempänä ajankohtaa, että missä ja milloin. Mäkin yritän tulla sitten, koska en viime kerralla päässyt.

Voi kiitos kauniista sanoistasi! Vai oon mä "ihgu" :) Heh heh...kiva kuulla :). Ihku oot sinäkin ja vielä ihkummaksi muutut kunhan pääset leikkaukseen :). Toivottavasti nähdään vielä ennen sun leikkaustasi!

Painoni putoaa hitaasti mutta varmasti, aivan yhtä hitaasti kun aina ennenkin, mutta eihän tässä ole kiirettä, pääasia, että suunta on koko ajan alaspäin. Olen jo ostanut hurjasti uusia ihania vaatteita ja monivuotisen haaveenkin olen saanut toteutettua: ostin mustat pitkävartiset korkosaapikkaat...:) :) :lol!:

Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa