Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kysymys?? onko kukaan käynyt yksityisellä leikkauksessa???

+2
Lyltsy
haidi66
6 posters

Siirry alas

kysymys?? onko kukaan käynyt yksityisellä leikkauksessa??? Empty kysymys?? onko kukaan käynyt yksityisellä leikkauksessa???

Viesti kirjoittaja haidi66 Ke Marras 09, 2011 3:17 am

Very Happy heips kaikille Very Happy onko täällä ketään joka on käynyt yksityisellä leikkauksessa, itse olen käynyt hesassa tilkan sairaalassa ja hoito oli niin hyvää kun vaan olla ja voi Very Happy kun noilla julkisilla puolilla tuntuu olevan ihan mahdottomat jonotus ajat, olisin ite varmaan lihonnu 30kg lisää jos en olisi päässyt nopeesti leikkaukseen Very Happy tosin harkitsin kyllä leikkausta viime helmikuusta asti ja oon lukenu siitä vaikka mitä, sitten elokuussa päätin et NYT JA HETI ja mut leikattii syyskuun 19 päivä, eli nopeesti Very Happy onko julkisella puolella miten pitkät jonot nykyää olis kiva tietää Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

kysymys?? onko kukaan käynyt yksityisellä leikkauksessa??? Empty Vs: kysymys?? onko kukaan käynyt yksityisellä leikkauksessa???

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Marras 09, 2011 4:21 am

On meitä Terveystalossa leikattuja ainakin useitä täällä palstalla. Mun matkasta voi lukea tuolsta Lyltsy esittäytyy-ketjusta.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

kysymys?? onko kukaan käynyt yksityisellä leikkauksessa??? Empty Vs: kysymys?? onko kukaan käynyt yksityisellä leikkauksessa???

Viesti kirjoittaja hansu To Marras 10, 2011 2:40 am

Minä olen Tilkan "ensimmäinen" leikattu. Näinhän se on, että rahalla saa ja hevosella pääsee... Tosin vie vielä vuosia, ennen kun lasku korkoineen on maksettu. Tosin totean, että KYLLÄ KANNATTI!
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Orvokki To Marras 10, 2011 3:18 am

Sama täällä, yksityisellä kävin, ODL:ssä (Oulun diakonisslaitos). Asiantunteva ja luottamusta herättävä kirurgi asialla. Rahalle olisi kyllä aina muutakin käyttöä, mutta mielelläni panostan omaan hyvinvointiin. Säästän sitten jossain muussa. Henkilökohtainen talous kyllä hieman kärsii, mutta onneksi mies hyväksyi ratkaisuni ja on vähän avittanut.

Orvokki

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 15.05.2011

Viesti kirjoittaja Fisu To Marras 10, 2011 3:54 am

Minä en päässyt julkiselle, BMI 43-44 oli liian pieni ilman liitännäissairauksia. Rahani eivät riittäneet Suomeen yksityiselle (n.10 000-14 000e), joten valitsin Viron. Oma leikkaukseni (sleeve) maksoi 3000e kaikkineen, mutta olen kuullut että ohitusleikkaus maksaa n. 6000e Virossa.

Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja EijaIrmeli To Marras 10, 2011 6:55 pm

Hei vaan ! Mutkin on leikattu Laser-Tilkassa. Ja mun ei edes tarvinnu maksaa leikkausta itse, koska jokin aika sitten otin yksityisen sairauskuluvakuutuksen niin se maksoi sen leikkauksen. Mutta jos nyt
kysyttäis, että menisinkö leikkaukseen, niin miettisin kyllä kahdesti. Leik-
kauksen jälkeinen kuukausi oli aivan kamala.

EijaIrmeli

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 27.07.2011

Viesti kirjoittaja haidi66 To Marras 10, 2011 9:45 pm

hei kaikille jotka vastasitte ja ihana kuulla et en oo ainut joka on pistäny rahaa siihen et pääsee läskeistä eroon. mulla olis ollu sama jutu et ei asiaa julkiselle puolelle vaikka onkin oheissairauksia, mut ei kuulema tarpeeks ja painoo olis pitäny olla viellä lisää, mut onneks olin lukenut tilkasta pitkään ja tiesin että hoiton on hyvää koska työpaikkalääkärini tunsi leikkaavan lekurin ja sano et on yks suomen huippuja Very Happy nyt jo voiton puolella ja toistaseks kaikki menny suht hyvin, tietty jotain pintä on vähän välii mut, ku paino laskee niin monet muut vaivat on vähentyny ja nyt innolla odotan tammikuuta ku pääsee reissuun ja saa taas takas bikinit päälle ilmat et pursuu joka puolta läskit ulos Very Happy hyviä vointeja kaikille leikatuille tai siihen meneville, kyllä se alun jälkeen iloks muuttuu vaik ei ehkä siltä tunnu Very Happy ja koittakaa muistaa et jokainen pudotettu kilo on kohti parempaa ja terveellisempää elämää Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa