Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Täällä myös ohi on!

5 posters

Siirry alas

Täällä myös ohi on! Empty Täällä myös ohi on!

Viesti kirjoittaja Ainako pullukka? Ma Kesä 01, 2009 2:12 am

Minut leikkattiin suunnitellusti tiistaina ja kaikki meni oikein hienosti. Maksa oli siisti kiitos Eneilyn ja pääsin samalla eroon muutamasta luomesta. Kotiin pääsin torstaina ja viikonlopun olin jo maalla Very Happy.

Nestemmäisiä eväitä pystyn nyt nauttimaan kerrallaan n. vajaan desin sitten uusi mahani ilmoitteleen mitan tulleen täyteen. Kiirettä pitää juomisen kanssa, että saa edes sen litran täyteen päivässä. Kaloreita ei paljon tule, eilen sain täyteen vajaa 300 kcal, tänään suunnilleen saman verran. Tässä sitä vaan sitten opetellaan!

Ehkein aina kuitenkaan pullukka? Smile
Ainako pullukka?
Ainako pullukka?

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 25.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Täällä myös ohi on! Empty Vs: Täällä myös ohi on!

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Ma Kesä 01, 2009 2:27 am

Tervehdys sinullekin!
Ja onnittelut onnistuneesta leikkauksesta. Kisko vaan sitä lientä menemään. Et varmaan halua tippaan sairaalaan. Käytännössä voit pitää drinsun koko ajan hollilla niin onnistuu. Olin myös möksällä ja talviturkin kiskasin menemään.
Aurinkoisia opettelupäiviä.
"IHANASTI"lihava
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Registration date : 19.04.2009

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Ti Kesä 02, 2009 4:04 am

Mietin tänään kaupassa käydessäni tuota riittävää juomista ja kalorien saantia. Katselin erilaisia hedelmä- ja kasvismehuvalmisteita ja uusia jogurtteja yms. sillä niitähän on sopivasti jopa desin pulloissa. Mitä mieltä ootte niiden käytöstä ja onko jollakin niistä kokemusta?
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Viesti kirjoittaja Admin Ti Kesä 02, 2009 6:46 pm

Käytä ihmeessä niitä juotavia jogurtteja ja vaikka lisäksi vielä Valion Heviä tai Knorrin Vie, joissa kiva maku ja ovat täyttä tavaraa ja laskee hyvin alas leikatuille.
Sinun olisi saatavat tuo energiamäärä vuorokaudessa nousemaan ainakin yli 500kcaln, mielellään lähelle 1000kcal, mikä on kyllä alkuun tosi vaikeaa. Tärkeintä nyt on se, että saat juotua, eli kun ei ole ruoka-aika, niin kisko nestettä sisuksiin kokoajan, niin ei tule nestehukkaa, etkä pääse kuivumaan.
Muista kuitenkin 30 minuutin sääntö, eli ennen ja jälkeen ruokailun 30 minuuttia väliä juomisen ja syämisen kanssa.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Täällä myös ohi on! Empty nesteisteitä

Viesti kirjoittaja onnellinen To Kesä 04, 2009 2:50 pm

Itse olen kokenut hyväksi erinlaiset "tehosekoittaja"-juomat. Eli tehosekoittajaan tai sauvasekoittajaan vaan kaikkea hedelmää mitä kotoa löytyy siihen sitten piimää, vettä, maitoa tai tuoremehua mukaan (kannattaa tehdä löysää) ja jos haluaa herkutella jätskiä vielä kyytipojaksi. Itse teen kerralla lähes 2litraa ja säilytän jääkaapissa ja herkuttelen juoman päivänmittaan joskus tekee mieli tosi kylmää näin lämpimällä joten puhodan jääpaloja joukkoon. Tuosta tulee nesteitä ja myös täyteläinen- ja hyvämieli.

Samaatapaa vois varmaan käyttää vihanneksillekkin mutta minä tykkään niistä keitettynä joten en ole kokeillut.
Minullekkaan näin parinkuukauden päästa ei sovi vielä kokolihat. Kalakeitto on jo käynyt. Ja kerran kokeilin lihakeittoakin ja siitä himpunverran jauhelihaa ja hyvältä tuntui. Kaikki rasvat ja öljyt tuntuu vielä pahalta joten tonnikalaa vedessä olen voinut syödä. Leipää pitäs vielä karttaa mutta kovassa neljänpäivän ripulissa lopussa söin paahdettua leipää ja se oli ihan somivaa kunhan palasteli vain ihan pieniksi, niinkuin pikkulintuja syötettäessä.
Tänään menen sokerilääkärille varmistamaan että voin jatkaa ilman lääkitystä. Ennen leikkausta sokeriarvot pyöri 10-13 lääkityksellä, leikkauksen jälkeen en ole ottanut tabletteja ollenkaan ja sokeria en ole kaltellut kummoisesti ja arvot ovat pudonneet 7,7 ja lasku on hidasta mutta tasaista. Samoin verenpaine lääkitys on pudonnut pieneen pilleriin vain aamulla ja kohta kait siitäkin voin luopua. Hakeuduin aikoinaan leikkaukseen ettei tarvitsis insuliiniruiskeita käyttämään niin pahasti arvot rupes hyppelemään loppu aikoina..Olette jo varmaan huomanneet etta asustelen ulkomailla ja täällä leikkaus ja sairaalahoito on täysin ilmaista.Meillä on sellainen sairaskassa systeemi.
GBS leikattu 21.04.09

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa