Täällä kanssa välitavoite kasassa!
3 posters
Täällä kanssa välitavoite kasassa!
Ou jee. Vaaka alle 90 kg. Ihan uskomatonta.
Painoin näin vähän vuonna 2000.
Nyt kun painoo on poissa 38 kg niin muutama kaveri on
kysässyt että ootko laihtunut..
Aika paljon pitää näköjään lähtee ennenkuin tulee kommenttia.
Mulla on yhdet juhlat tulossa ja niihin hommasin kotelomekon. Vaikka
mies vannoo että näytän hyvältä niin tuntuu aika oudolta olla niin vartalon-
myötäsessä vaatteessa ihmisten näkyvillä kun on telttoihin tottunut.
Painoin näin vähän vuonna 2000.
Nyt kun painoo on poissa 38 kg niin muutama kaveri on
kysässyt että ootko laihtunut..
Aika paljon pitää näköjään lähtee ennenkuin tulee kommenttia.
Mulla on yhdet juhlat tulossa ja niihin hommasin kotelomekon. Vaikka
mies vannoo että näytän hyvältä niin tuntuu aika oudolta olla niin vartalon-
myötäsessä vaatteessa ihmisten näkyvillä kun on telttoihin tottunut.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Vs: Täällä kanssa välitavoite kasassa!
Onnea Pallokala välitavoitteen saavuttamisesta!
Täällä tullaan perässä kovaa vauhtia, painoa on nyt lähtenyt 43kg ja seuraava rajapyykki on -50kg. Tavoitteena olisi saavuttaa se vuoden vaihteessa. Satasen alittaminen on 14kg päässä, sinne toivon pääseväni syntymäpäivänäni maaliskuussa. Olen painanut viimeksi alle 100kg vuoden 2000 alussa, mielettömän mahtavaa on kyllä sitten kun se alittuu!
Ihmiset ei kehtaa sanoa laihtumisesta, uskoisin että se on syynä vähäiseen kommetointiin, ellei sitten itse kerro että laihduttaa. Kun painoa on tosi paljon sellainen 10-20kg pudotus ei vielä paljon edes näy, mulla ei ainakaan näkynyt. Kun 30kg meni rikki laihtumisen kyllä huomasi ja ihan selvästi ja nyt kun on painoa lähtenyt yli 40kg on jo ihme jos ei joku huomaisi eroa!
Täällä tullaan perässä kovaa vauhtia, painoa on nyt lähtenyt 43kg ja seuraava rajapyykki on -50kg. Tavoitteena olisi saavuttaa se vuoden vaihteessa. Satasen alittaminen on 14kg päässä, sinne toivon pääseväni syntymäpäivänäni maaliskuussa. Olen painanut viimeksi alle 100kg vuoden 2000 alussa, mielettömän mahtavaa on kyllä sitten kun se alittuu!
Ihmiset ei kehtaa sanoa laihtumisesta, uskoisin että se on syynä vähäiseen kommetointiin, ellei sitten itse kerro että laihduttaa. Kun painoa on tosi paljon sellainen 10-20kg pudotus ei vielä paljon edes näy, mulla ei ainakaan näkynyt. Kun 30kg meni rikki laihtumisen kyllä huomasi ja ihan selvästi ja nyt kun on painoa lähtenyt yli 40kg on jo ihme jos ei joku huomaisi eroa!
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Vs: Täällä kanssa välitavoite kasassa!
Oikein paljon ONNEA!
Upea pudotus sinullakin.
Nenä pystyyn ja kotelomekossa juhliin.
Olet ansainnut mennä hienona juhliin ja varmasti saat juhlissa vain positiivista palautette muutoksestasi.
Ole ylpeä itsestäsi.
Upea pudotus sinullakin.
Nenä pystyyn ja kotelomekossa juhliin.
Olet ansainnut mennä hienona juhliin ja varmasti saat juhlissa vain positiivista palautette muutoksestasi.
Ole ylpeä itsestäsi.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa