Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Grrrr...sairaalan lääkäreitä jotka osaavat puhua suomea, ymmärtävät sitä ja osaavat myös kirjoittaa

2 posters

Siirry alas

Grrrr...sairaalan lääkäreitä jotka osaavat puhua suomea, ymmärtävät sitä ja osaavat myös kirjoittaa Empty Grrrr...sairaalan lääkäreitä jotka osaavat puhua suomea, ymmärtävät sitä ja osaavat myös kirjoittaa

Viesti kirjoittaja zelda Pe Loka 28, 2011 4:29 pm

Twisted Evil
Eilen tuli kirje sairaalasta, minua ei voida leikata, BMI ei täyty. Lääkäri oli saanut lukemaksi BMI 31,5. Lähettänyt lääkäri oli ottanut sanelussaan painostani -10 kiloa ja lisännyt pituuteeni +2 senttiä Twisted Evil
. Hassua miten mä nyt haluan pitää jokaisesta grammasta kiinni!!!Soitin eilen sairaalaan ja sanoin että haluan kiloni takaisin!! Samaanaikaan tuli vastaus toisesta sanelusta, jossa paino oli oikein. Hoitaja on paikalla maanantaina. Silloin soitan takaisin. Jos noin helposti laihtuu 10 kiloa, niin haluan että lääkäri ottaa ne myös minusta pois. NIIN!!!
Z
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Grrrr...sairaalan lääkäreitä jotka osaavat puhua suomea, ymmärtävät sitä ja osaavat myös kirjoittaa Empty Vs: Grrrr...sairaalan lääkäreitä jotka osaavat puhua suomea, ymmärtävät sitä ja osaavat myös kirjoittaa

Viesti kirjoittaja lootus75 Pe Joulu 09, 2011 4:19 am

Jep, jos noin helpolla laihtuu 10kg niin mä tahon kanssa!
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa