Aikataukuista kyselisin.
3 posters
Aikataukuista kyselisin.
Onko teillä muilla ollut minkälainen aikataulu gastron ja leikkauksen välillä??
Itellä nyt 27 pvä olisi keuhkokuva, puhallukset, ultra, gastro ja vastuuhoitajan vastaanotto...
Saa koko päivän kuluttaa Seinäjoella käytäviä kävellen.
Onko yleisellä puolella mahdollisuus rauhoittavaan lääkkeeseen ennen gastroa??
Itellä nyt 27 pvä olisi keuhkokuva, puhallukset, ultra, gastro ja vastuuhoitajan vastaanotto...
Saa koko päivän kuluttaa Seinäjoella käytäviä kävellen.
Onko yleisellä puolella mahdollisuus rauhoittavaan lääkkeeseen ennen gastroa??
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Vs: Aikataukuista kyselisin.
Huh, oletko joutunut odottamaan näin pitkään ultra- gastro yms tutkimuksia?
Itse sain vasta reilu viikko sitten sisätautilääkäriltäni lähetteen Seinäjoelle jatkoselvityksiin laihdutusleikkauksen osalta. Hän arveli, että talven aikana leikkaus olisi todennäköinen, mutta kun katson allekirjoitustasi, niin voipi olla, että ei ihan niin nopeasti homma etene.
Itse sain vasta reilu viikko sitten sisätautilääkäriltäni lähetteen Seinäjoelle jatkoselvityksiin laihdutusleikkauksen osalta. Hän arveli, että talven aikana leikkaus olisi todennäköinen, mutta kun katson allekirjoitustasi, niin voipi olla, että ei ihan niin nopeasti homma etene.
Sain lääkäritalolta lähetteen heinäkuussa 2010 Seinäjoen Keskussairaalaan. Syys-lokakuun vaihteessa kävin sisätautilääkärillä ja ravitsemusterapeutilla. Silloin lääkäri sanoi että ultraan ja gastroon on n. vuoden jono. Jaksoin odottaa joulukuulle. Sitten soitin Vaasaan Mehiläiseen ja pääsin yksityiselle, Victorzonin (leikkaava lääkäri Vaasassa) vastaanotolle tammikuun alussa. Hän teki gastron ja joku toinen ultras. Leikkausaika tuli helmikuun alkuun. Tosin mun leikkaus siirtyi kuitenkin kesäkuulle tapaturman takia. Mulle leikkaus tehtiin Vaasan sairaalassa. Ongelma Seinäjoella oli silloin kuulemma siinä, kun gaston tekijöitä ei ollut sairaalassa kuin yksi lääkäri ja lihavuusleikkaukseen menijät eivät ole kiireellisiä niin siitä syystä kestää.
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
nosp: tässä toi kesä vielä venytti odotusta kun lomat piti pitää. Mulle sisätautilääkäri sanoi, että mahdollisesti olisin leikkurissa jo loppusyksystä, mutta eihän se sitä voi tietää varmasti mitenkään. Toisaalta tässä on ollut aikaa pudottaa painoa, jonka ne kuulemma vaatii ennen leikkausta. Se on joku prosenttimäärä, oliskohan 7prossaa tai jotain sellaista. Onnekseni mulla on menny jo 10 prossaa ja ehkä vähän enemmänki. Kävin ite kyselemässä vatsa polilla aikaa gastroon kun asiakkaan takia jouduin odottelemaan viereisellä polilla... Hoitaja oli todella ihana ja mukava asiaa tiedustellessani ja kyseli että olenko kovin kiireinen, jos vaikka hän katsoisi ajan samalla kerralla!!! Tämä samainen hoitaja kertoi tuosta pudotettavasta prosenttimäärästä silloin.
Kannattaa ite olla aktiivinen kyselijä tutkimusten perään, kyllä ne jossain vaiheessa antavat periksi ja antavat ajan!! Kärsivällisyyttä kyllä tarvitaan. Mutta on tässä odotus ajassa se hyvä puoli, että saa miettiä rauhassa ja perusteellisesti mihin on oikein ryhtymässä.
Piuku: no sullahan sitte asiat meni todella nopeasti eteenpäin gastron jälkeen! Ja nythän ne on vissiin jo aloittanut Seinäjoellakin leikkaukset! Tuo samainen hoitaja kertoi myös sen, että Victorzon käy itse tekemässä Seinäjoen ensimmäiset leikkaukset!!
Siinäpä se juttu onkin kun nää lihavuusleikkausjutut ja tutkimukset ei kuulu hoitotakuun piiriin ja kaikki muut vähemmänkin kiireelliset menee edelle!
Kannattaa ite olla aktiivinen kyselijä tutkimusten perään, kyllä ne jossain vaiheessa antavat periksi ja antavat ajan!! Kärsivällisyyttä kyllä tarvitaan. Mutta on tässä odotus ajassa se hyvä puoli, että saa miettiä rauhassa ja perusteellisesti mihin on oikein ryhtymässä.
Piuku: no sullahan sitte asiat meni todella nopeasti eteenpäin gastron jälkeen! Ja nythän ne on vissiin jo aloittanut Seinäjoellakin leikkaukset! Tuo samainen hoitaja kertoi myös sen, että Victorzon käy itse tekemässä Seinäjoen ensimmäiset leikkaukset!!
Siinäpä se juttu onkin kun nää lihavuusleikkausjutut ja tutkimukset ei kuulu hoitotakuun piiriin ja kaikki muut vähemmänkin kiireelliset menee edelle!
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa