kodeiinista
3 posters
Sivu 1 / 1
kodeiinista
Olen TAAS kauheessa flunssassa (mun leikkaushan siirtyi 22.4 kun olin silloinkin kipeänä). No nyt sit soitin oikeen sairaalaan osastolle jolla olin leikkauksen jäleen ja kysyin että voinko nyt leikkauksen jälkeen juoda esim. finrexiniä ku oon nii räkänen, JA että mulla tulee aina kunnon hevosyskä, että voinko ottaa mustanparran yskänlääkettä. Hoitsu sanoi et voin ja vielä kysy toiseltakin, joo joo. No nyt luin että me jotka tehty gbp ei sais käyttää lääkkeitä joissa kodeiinia, tässä yskänlääkkeessä on sitä 1ml sisältää 1mg kodeiinia, että mitä tässä nyt uskois
mamma-77- Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 19.01.2009
VS: kodeiinista
Heips!
Miksi ei sais käyttää kodeiinia?
Olen minä ainakin heti leikkauksen jälkeen sitä käyttäny sekä yskänlääkkeessä että kipulääkkeessä... Ei aiheuttanu mitään haittoja.
Miksi ei sais käyttää kodeiinia?
Olen minä ainakin heti leikkauksen jälkeen sitä käyttäny sekä yskänlääkkeessä että kipulääkkeessä... Ei aiheuttanu mitään haittoja.
PMM77- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009
Vs: kodeiinista
En tiiä, siks kyselin...ruotsin tämmösellä samankaltaisella sivulla joku vaan söi kans jotain pillereitä jotka sisälsi kodeiinia ja sille sanottiin siellä et ei saa koska ärsyttää valtavasti suolia, en tiedä sitten
Kodeiinista
Liittyiskö tää siihen, että kun bybass-leikkauksessa osa vatsalaukusta jää sivuun. Siitä osasta vatsalaukkua vain vatsahapot valuu ohutsuoleen leikkauksessa tehtyä liitosputkea pitkin. Jos tähän osaan tulee vatsahaava tai syöpä, sitä ei voida todeta tähystyksellä, koska siihen osaan ei yksinkertaisesti pääse enää. Minulla on vatsakatarri, joten esim. kaikki kodeiini ärsyttää vatsaa. Kodeiinihan sekä särkylääkkeet menee verenkierron mukana myös ohitettuun osaan vatsalaukusta. Tällaisia selitti endokrinologi minulle pari viikkoa sitten.
Kuulostaako järkevältä?
Kuulostaako järkevältä?
koristenukke- Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 67
Registration date : 14.11.2008
Vs: kodeiinista
Ukko nyt samalla osastolla missä minäkin olin gbp leikkauksen jälkeen ja ukon lääkäriki sama ku mulla oli. Ukko kysy onko jotain lääkkeitä mitä en voi ottaa mut se meinas et voi ottaa kaikkia lääkkeitä! Että näin....
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa