Tämä toimii!!!
2 posters
Tämä toimii!!!
Mulla oli tänään ihka ensimmäinen ravitsemusterapeuttikäynti leikkaukseen liittyen . Tehtiin juomatestit ja syömätestit ja lopputuloksena terapeutti totesi että kyllä hän mielellään laittaa minut eteenpäin kohti leikkausjonoa. Näin se homma etenee!!!
Sain myöskin luvan aloittaa elämäni ensimmäisen todellisen Ene-dieetin. Olin vähän jännännyt sitä että jos oikein intoudun nyt laihduttamaan, niin pian en pääse koko leikkaukseen ja mä todella tarvitsen tämän leikkauksen. Ravitsemusterapeutti totesi ettei mua potkita pois vaikka laihtuisin ennen leikkausta tavoitteeseeni jos jonotus kestää kauan. Näin mahtavaa motivaatiota ei kannata heittää hukkaan!Nyt tuntuu todella hyvältä!!!!!!!!!
Z
Sain myöskin luvan aloittaa elämäni ensimmäisen todellisen Ene-dieetin. Olin vähän jännännyt sitä että jos oikein intoudun nyt laihduttamaan, niin pian en pääse koko leikkaukseen ja mä todella tarvitsen tämän leikkauksen. Ravitsemusterapeutti totesi ettei mua potkita pois vaikka laihtuisin ennen leikkausta tavoitteeseeni jos jonotus kestää kauan. Näin mahtavaa motivaatiota ei kannata heittää hukkaan!Nyt tuntuu todella hyvältä!!!!!!!!!
Z
zelda- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011
Vs: Tämä toimii!!!
Juuri niin Zelda.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa