tänään tuli aika vatsanahan kiristykseen/poistoon
+8
haidi66
HyeeNa!
anne.heide
Tepa43
Kimby
belly
Poutapilvi
triio
12 posters
Sivu 1 / 1
tänään tuli aika vatsanahan kiristykseen/poistoon
jes tosiaan tänään tuli aika plastiikka kirsrgin pöydälle pääsen eroo roikko vattasta. olin kk sitten kirurgin arviossa ja nyt jo tuli iaka vähänkö siistii. kertokaas kuinka olitteko kipeitä ja kuinka jaksoitte ja muuta tähän leikkauseen liittyvää
triio- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 29.10.2008
Vs: tänään tuli aika vatsanahan kiristykseen/poistoon
Onnittelut ajasta! Koska on ja missä päin asustelet? Olen kuullut, että Helsingissä olisi vaikein tilanne roikkojen korjausten suhteen.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Hei!
Minä odotan pääsyä kirurgin arvioon. Olen myös etelä-pohjanmaalta ja leikattu Vaasassa-08. Voisitko kertoa mitä tuossa arvioinnissa tapahtuu? Onko miten kovat kriteerit esim.painon suhteen? Pitääkö olla lähellä normaalipainoa? Mulla vieläkin ison painonpudotuksen jälkeen ylipainoa, onkohan mitään toivoa? Vaasasta on ainakin lähete laitettu Seinäjoelle. Onnea sinulle leikkaukseen ja kerrothan sitten täälläkin miten meni. Tosi vähän on saatavilla tietoa ja kokemuksia näistä korjausleikkauksista.
Minä odotan pääsyä kirurgin arvioon. Olen myös etelä-pohjanmaalta ja leikattu Vaasassa-08. Voisitko kertoa mitä tuossa arvioinnissa tapahtuu? Onko miten kovat kriteerit esim.painon suhteen? Pitääkö olla lähellä normaalipainoa? Mulla vieläkin ison painonpudotuksen jälkeen ylipainoa, onkohan mitään toivoa? Vaasasta on ainakin lähete laitettu Seinäjoelle. Onnea sinulle leikkaukseen ja kerrothan sitten täälläkin miten meni. Tosi vähän on saatavilla tietoa ja kokemuksia näistä korjausleikkauksista.
belly- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 28.07.2010
Kriteerit roikkoleikkuuseen kunnaliisella puolella vaihtelee niin paljon eri paikoissa että mitään yleispätevää ei siitä voi sanoa. Tiedän että BMI 32 ei ole päässyt leikkaukseen kun taasen toisaalla BMI 40 pääsee. Että ota siitä nyt sitten selvää. Itse odotan leikuuta Helsingin Töölöön sairalaan.
Kirurgi kattelee roikkoja ja päättää että leikataanko vai ei. Ei se sen kummalisempaa ole.
Kirurgi kattelee roikkoja ja päättää että leikataanko vai ei. Ei se sen kummalisempaa ole.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Moi ja ONNEEEEEEE!
Multa leikattiin Porissa maha ja tisut samallakertaa kunnallisesti BMI oli sillo 24 lopputulos vallan mainio!!
Mikä yllättävintä leikkaukset oli ihmeen kivuttomat !! Muista ottaa kuvat ittestäs ennen leikkausta!! Ps. Jos painoo on vielä paljon niin leikkaus ei välttämättä onnistu kerralla.
Tsemmppiiiii kovasti hyvin se menee!!
Multa leikattiin Porissa maha ja tisut samallakertaa kunnallisesti BMI oli sillo 24 lopputulos vallan mainio!!
Mikä yllättävintä leikkaukset oli ihmeen kivuttomat !! Muista ottaa kuvat ittestäs ennen leikkausta!! Ps. Jos painoo on vielä paljon niin leikkaus ei välttämättä onnistu kerralla.
Tsemmppiiiii kovasti hyvin se menee!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Anteeks tyhmä kysymys mut meinaako kunnallisesti Tepa samaa kun et meen esim tähän lihavuusleikkaukseen kysiin,eli en maksa omasta pussista kun sairaalassa olo ajan?mul ei oo varaa varmaan ikinä leikkuuttaa yksityisellä puolella roikkoja taidan mennä hieman asioiden edelle kun leikkauskin on vasta 7.11 oon tosin saanu jo 20kg pois ja tissit on nytkin kauheet saati kun tästä vielä 30kg lähtee
kiitos jo etukäteen vastauksesta
kiitos jo etukäteen vastauksesta
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Sitähän se tarkoittaa juuri kun kunnallisesta puhutaan, ettei makseta muutakuin se sairaalassaolo.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Jep jep......sitä se just tarkottaa!
Tosiaan kyl ne tisut tulee rukkasiksi muuttumaan halusi tai ei!!
Tsemppiiiii KAIKILLE KOVASTI!!!
Tosiaan kyl ne tisut tulee rukkasiksi muuttumaan halusi tai ei!!
Tsemppiiiii KAIKILLE KOVASTI!!!
vatsan kiristys leikkaus
olen itse ollut ja voin sanoo että pari ekaa viikkoa on suht kivuliaita, mutta kun tietää että se menee ohi niin kyllä sen kestää, tosin kunnon kipulääkitys kyllä kannattaa pyytää ja voit multa kysellä jos haluut
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Registration date : 23.10.2011
Moi!
Mun tuttuni täältä Porin suunnalta pääsi eilen kotio!
Tisut ja maha korjattiin samalla kertaa ja hän myös ihmettelee kun on niin vähän kipuja!
Tyylejä ja tapoja on vissiin yhtä monta kun on tekijääkin!
Tsemppiiiiiiiiii ja mahdollisimman vähän kipuja KAIKILLE!
Mun tuttuni täältä Porin suunnalta pääsi eilen kotio!
Tisut ja maha korjattiin samalla kertaa ja hän myös ihmettelee kun on niin vähän kipuja!
Tyylejä ja tapoja on vissiin yhtä monta kun on tekijääkin!
Tsemppiiiiiiiiii ja mahdollisimman vähän kipuja KAIKILLE!
mulle tehdään tosiaan eka vatsa ja sitten tissit. ja pelkään leikkausta.mulle saa laittaa vistii kuinka teidän muiden leikkaukset on menny ja muuta...
Heissan!
Olen menossa kolmen viikon päästä TAYS:iin "vatsanahkan kiristysleikkaukseen" eli abdominoplastiaan, ja hieman jännittää tuon leikkauksen jälkeinen aika.. Itse leikkaus ei hirveästi jänskätä, kun on jo pari korjausoperaatiota takana (Brachioplastia (=käsivarsien korjaus) sekä Mastopexia (=rintojen kohotus/ripustus). Kuinkahan pitkiä sairaslomia abdominoplastian tiimoilta yleensä määrätään? Harmittaa jos joutuisi olemaan töistä kovin kauan pois. Tai jos ylipäänsä olisi kovin rajoittunut toimissaan viikkotolkulla.. Kodin- ja lastenhoitokin saattaa olla melko haastavaa jonkin aikaa.. Kertokaa kokemuksianne ko. operaatiosta!
Olen menossa kolmen viikon päästä TAYS:iin "vatsanahkan kiristysleikkaukseen" eli abdominoplastiaan, ja hieman jännittää tuon leikkauksen jälkeinen aika.. Itse leikkaus ei hirveästi jänskätä, kun on jo pari korjausoperaatiota takana (Brachioplastia (=käsivarsien korjaus) sekä Mastopexia (=rintojen kohotus/ripustus). Kuinkahan pitkiä sairaslomia abdominoplastian tiimoilta yleensä määrätään? Harmittaa jos joutuisi olemaan töistä kovin kauan pois. Tai jos ylipäänsä olisi kovin rajoittunut toimissaan viikkotolkulla.. Kodin- ja lastenhoitokin saattaa olla melko haastavaa jonkin aikaa.. Kertokaa kokemuksianne ko. operaatiosta!
marion- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 09.12.2010
Moi!
Puolen vuoden odottelun jälkeen eilen plastiikkakirurgin vastaanotolla: nahkalätkä lähetee mahasta maalis- huhtikuussa. JEE!!!!!
Puolen vuoden odottelun jälkeen eilen plastiikkakirurgin vastaanotolla: nahkalätkä lähetee mahasta maalis- huhtikuussa. JEE!!!!!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Hei.
Minua kiinostaa tietää onko kellään korjattu peijaksessa muutakun vatsanahka?Onko kukaan päässyt,muihin korjauksiin peijaksessa?
Meinaan mulla on ihan kauheet roikot reisiensisäsivulla, allit lerpattaa tuulessa ja noi kärpäslätkät saa kohta laittaa rusetille niskantaa....siis rinnat.
Mulla on aina ollut isot rinnat koko oli suurimmillaan f kuppi,ei noi ihan pienet ole nytkään just ostin uudet liivit ja oli e kokoa. toivottavasti lääkäri suostuu tekeen niille jotain.
KIITOS vastanneille!
Minua kiinostaa tietää onko kellään korjattu peijaksessa muutakun vatsanahka?Onko kukaan päässyt,muihin korjauksiin peijaksessa?
Meinaan mulla on ihan kauheet roikot reisiensisäsivulla, allit lerpattaa tuulessa ja noi kärpäslätkät saa kohta laittaa rusetille niskantaa....siis rinnat.
Mulla on aina ollut isot rinnat koko oli suurimmillaan f kuppi,ei noi ihan pienet ole nytkään just ostin uudet liivit ja oli e kokoa. toivottavasti lääkäri suostuu tekeen niille jotain.
KIITOS vastanneille!
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Peijas ei tee korjausleikkauksia vaan ne tehdään keskitetysti Töölössä. Mulla kanssa F kokoiset rinnat (nyt taas, laihtumisen myötä putos D:hen mutt raskaus kasvatti F eikä pienentyneet enää enkä ees imetä).
Maha on kanssa aikamoinen "rasvamakkara", joka roikkuu navan alapuolella. Korjausta meinaan pyytää joulukuun soittoajalla.
Maha on kanssa aikamoinen "rasvamakkara", joka roikkuu navan alapuolella. Korjausta meinaan pyytää joulukuun soittoajalla.
Miten haitallisia roikkojen pitää olla että kunnallisesti leikataan?
Tarviiko pystyy osottamaan että tulee ihotulehduksia tms. hautomisesta?
Tarviiko pystyy osottamaan että tulee ihotulehduksia tms. hautomisesta?
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
no niin nyt on roikkoleikkaus tehty ja samalla leikatiin ihanyllärinä napatyrä roikkoo lähti 1220g ja leikkaus kesti 2,5h ja meni hyvin nyt täälä kotosalla maates menee aika ja ei niin kipeenäkään
Hieno homma triio! Imivätkö rasvoja mahasta pois vai tekivätkö vain "pakolliset kuviot"?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa