hei pitkästä aikaa :)
5 posters
hei pitkästä aikaa :)
Leikkausaikaa tässä odotellaan Onko kukaa ollut Pet-tukimuksissa ennen leikkausta Tyksissä?
Viime viikolla oli käynti Tyksissä, jossa lupauduin kaikenlaisiin tutkimuksiin ko. Pet-keskuksessa. Tutkimukset tehdään ennen leikkausta ja 6kk leikkauksen jälkeen. Tarkka sokerirasituskoe tehtiin ja ne arvot onneksi olivat hyvät. Kävin kokeilemassa magneettikuvauksen laitetta ja voi apua....se on niin ahdas et mahtaakohan siellä pystyä niin kauan olemaan, tutkimus kuitenkin kestää tunteja, joten paniikki siinä härvelissä voi iskeä Kädet täytyy olla sivuilla ja kun se kelkka menee siihen laitteeseen, niin käsiä ei pysty oikeastaa liikuttamaan. Katto on siinä melkein nenässä kiinni Meinaan kyllä sen läpi käydä, onhan se kuitenkin ainutlaatuinen tilaisuus. Onhan tässä vielä monenlaista ennen leikkausta, noi edellä mainitut tutkimukset ja ene-jakso. Mutta uskon että se kaikki on sen arvoista
Viime viikolla oli käynti Tyksissä, jossa lupauduin kaikenlaisiin tutkimuksiin ko. Pet-keskuksessa. Tutkimukset tehdään ennen leikkausta ja 6kk leikkauksen jälkeen. Tarkka sokerirasituskoe tehtiin ja ne arvot onneksi olivat hyvät. Kävin kokeilemassa magneettikuvauksen laitetta ja voi apua....se on niin ahdas et mahtaakohan siellä pystyä niin kauan olemaan, tutkimus kuitenkin kestää tunteja, joten paniikki siinä härvelissä voi iskeä Kädet täytyy olla sivuilla ja kun se kelkka menee siihen laitteeseen, niin käsiä ei pysty oikeastaa liikuttamaan. Katto on siinä melkein nenässä kiinni Meinaan kyllä sen läpi käydä, onhan se kuitenkin ainutlaatuinen tilaisuus. Onhan tässä vielä monenlaista ennen leikkausta, noi edellä mainitut tutkimukset ja ene-jakso. Mutta uskon että se kaikki on sen arvoista
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Vs: hei pitkästä aikaa :)
Miksi se kuvaus kestää tunteja mitä ne tutkii?
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
se on tosi laaja tutkimus ja siihen kuuluu monta muutakin tutkimusta. Tutkimuksissa tutkitaan mm. miten lihavuusleikkaus(laihtuminen) vaikuttaa ihmisen aivoihin, sisäelimiin, luustoon, silmiin jne. Eli jonkinlainen koekaniini tässä ollaan Hoitoalalla kun olen itsekin, niin tutkimukset kuulostavat tosi mielenkiintoisilta mutta toi ahdas "tunnelikuvaus" jotenki ahdistaa...kaippa poden jonkin laista ahtaanpaikan kammoa
Mä meinaan aina nukahtaa sinne putkiloon...ei ahista yhtään
Mimmukka- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 29.07.2011
Toivottavasti mä pystyisin kans rentoutumaan siellä
Juu simmut kiinni ja ajattelet vaan mukavia Se naksutus on oikeestaan aika hauskaa....
Mimmukka- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 29.07.2011
Olin ennen leikkausta magneetti tunnelissa ja ei enää ikinä siihen härveliin ilman kunnon tujausta! Pyydä jotain Diapamin sukuista... Mulla meinas ainakin paniikki iskeä siinä tunnelissa. Ahdas kuin mikäkin ja pää siellä tunnelin uumenissa teki ruumisarkku olon.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Tähän tutkimukseen ei voi antaa mitään rauhoittavaa, tutkimustulokset eivät ole silloin todenmukaisia Mutta mä meinaan kestää sen, kuin...nainen
huomenna olisi gastroskopia vähän hirvittää
Hyvin se menee, kukaan ei ole siihen kuollut. Nyky-metodilla, toivottavasti?
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
gastro takana ja ihan se siinä meni, epämiellyttävää muttei mahdotonta Neljän tunnin "tunnelikuvaus" ahtaudessa ohi: osa ajasta oli ahdistavaa, mutta senkin kestin. Aika voittaja fiilis, kun noi kammotukset on toistaiseksi ohi. Seuraavat kerrat meneekin varmaan helpommin, kun tietää mitä odottaa
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa