Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

tästä se alkaa????!!!!

4 posters

Siirry alas

tästä se alkaa????!!!! Empty tästä se alkaa????!!!!

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Loka 04, 2011 11:21 pm

Heippa...

Rekisteröidyin tänään tänne. Olen 35 vuotias uusioperheen äitikkä ja melko iso rouva Very Happy . Painan 134 kg ja kun olen lyhyt, BMI kohoaa hieman yli 50. Olen miettinyt leikkausta jo puolitoista vuotta ja eniten siinä tietystimietityttää mahalaukun tähystys (vaikkei kuulemma kamalaa sitten lopulta olekkaan ) ja tietenkin syöminen sen jälkeen. Monia kauhutarinoita olen syömisestä kuullut. Tietysti sitä myös miettii automaattisesti joulua ja muita juhlapyhiä, jotka suomalaisen kulttuurin mukaan on niitä syöminki juhlia. Minä kun rakastan yli kaiken kinkkua ja laatikoita drunken .

Mutta nyt sain lähetteen sairaalaan ja ensimmäinen kirurgin vastaanotto on marraskuussa, joten täällä asti ollaan. Arviointi on tehty keskussairaalassa kuukausi sitten.

Kertokaa hieman tuosta ruokailusta..heti leikkauksen jälkeen, ettämyöspidemmän ajan päästä...

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

tästä se alkaa????!!!! Empty Vs: tästä se alkaa????!!!!

Viesti kirjoittaja Aurora Ke Loka 05, 2011 12:59 am

No kyllä niitä jouluruokia saa syödä, määrät vaan pienempiä.
Mulla joulu on ihan lemppari juhla, mutta nyt leikkaus tulee ennen joulua ja ei edes harmita Smile
Tervetuloa mukaan Smile

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011

Viesti kirjoittaja Leppis Ke Loka 05, 2011 1:24 am

Mä oon nyt jo ene-ryhmässä ja ennen sitäkin menettänyt kiinnostukseni herkutteluun. Mulle riittää nää ruoat joita syön. Aion Joulunkin olla ilman jouluruokia.

Jotenkin laihtuminen ja sen myötä terveys ja ulkonäkö ovat niin merkittäviä, että olen luopunut lähes kaikesta ruokanautinnosta. Salaatit maistuvat nykyään hyviltä. Very Happy

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja Aurora Ke Loka 05, 2011 1:36 am

^Veit munat suustani, ei maistu ei Very Happy

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Loka 05, 2011 1:48 am

Joulusta, mulla oli viime joulu 1. joulu leikattuna.

Oli aivan mahtavaa, saattoi maistaa niitä mistä eniten piti ( kinkku, mäti, vähän laatikoita) ja missään vaiheessa ei tullut ähkyä, eikä pitänyt vetää suolainen-makea-ikuista luuppia pitkin joulunpyhiä. Söin kyllä joitain sulkaakonvehteja joka päivä ja joulutortun kahvin kanssa ym. Eli ei se joulu hirmusti muutu, määrät vaan. Mutta maku muuttuu myös, eli entiset herkut voi olla vähemmän herkkuja leikattuna.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa