Vauhtelua?
+2
tigertytto
Meku71
6 posters
Sivu 1 / 1
Vauhtelua?
Rupee olee ongelma reilu vko leikkauksest.....
Nyppii puurot, lämmin keittopussit ja vastaavat.
Mitä syötte/söitte?
Nyt löysin herkun tonnikalaa ja fetaa mut ei sekään varmaan kauaa hyväl maistu
Nyppii puurot, lämmin keittopussit ja vastaavat.
Mitä syötte/söitte?
Nyt löysin herkun tonnikalaa ja fetaa mut ei sekään varmaan kauaa hyväl maistu
Meku71- Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 53
Registration date : 16.09.2011
Vs: Vauhtelua?
Mä olen syönyt pilttejä,rahkoja,jugurtteja,keittoja(soseutettuna)..
Juomana ollut maito ja piimä.
Täällä sama juttu kaikki tökkii ja pelottaa miten mun tän homman kanssa käy
Juomana ollut maito ja piimä.
Täällä sama juttu kaikki tökkii ja pelottaa miten mun tän homman kanssa käy
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tossa vaiheessa voi jo kokeilla lihaperunasoselaatikkoa, samoin joku risotto hyvin pureskeltuna vois olla ok. Valmispinaattikeitto, perunamuussi ja jauhelihakastike, keitetty kananmuna.
Rahkaahan voi maustaa millä vaan.
Riittävän pieniä annoksia kun kokeilee niin tietää mikä käy ja mikä ei.
Rahkaahan voi maustaa millä vaan.
Riittävän pieniä annoksia kun kokeilee niin tietää mikä käy ja mikä ei.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Hienoa, kiitos teille .... Nyt on kaupass käyty ja haettu kaikkee mitä luulisin syöväni
Mä jauhoin moulinexilla 2 mummon lihapullaa, nutriletin (1/2 pss) kermaiseen kanakeiton sekaan, nam. Joskus jauhoin sekaan bratwurstia tai kalaa vihanneskeiton sekaan. Tai munaa pinaattikeiton sekaan. Mielikuvitus vain rajana. Kunhan vaan on sosemaista ja pieniä annoksia.
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
Mä söin alusta lähtien hyvin pureskellen näkkäriä. Sit söin kaupan valmiskeittoja. Kanakeitto meni hyvin alas, koska se on valmiiksi tosi pienijakoista. Riisiä välttäisin aluksi, koska se ja makaroni täyttää vatsan nopeasti ja voi olla hitaasti sulavaa.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Pussikeittoja,lämmin kuppi keittoja,Saarioisten valmiskeittoja,viili,jogurtti,piimä,rahka,Piltit,mehukeitot,saarioisten jauheliha-perunasoseloota(sulatejuustoa mukaan),valmiita annospussipuuroja.
Kolme viikkoa tänään leikkauksesta ja leikkauksesta-8 kg.Kaikki ruuat ei sovi,vain kokeilemalla,jostain tulee huono olo ja jotkut hajutkin oksettaa.Eli heinäkuun hippulukemista nyt -20 kg ja insuliini jäänyt kokonaan pois,tabletit toki vielä ovat.Hyvältä tuntuu ja pitkä matka vielä edessä,mutta hyvä alku.
Kolme viikkoa tänään leikkauksesta ja leikkauksesta-8 kg.Kaikki ruuat ei sovi,vain kokeilemalla,jostain tulee huono olo ja jotkut hajutkin oksettaa.Eli heinäkuun hippulukemista nyt -20 kg ja insuliini jäänyt kokonaan pois,tabletit toki vielä ovat.Hyvältä tuntuu ja pitkä matka vielä edessä,mutta hyvä alku.
Hansu46- Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 24.07.2011
Aika samoilla mennään....jotenki vaan tuntuu et kaikki maistuu puulta :/
Eilen tuli 2vkoa leikkauksesta ja tänään näytti et -10kg siitä..... kaiken kaikkiaan reilu-20kg.... Aika hurjalta vauhti tuntuu mut ei kai voi odottaakkin ku ei mikään oikee maistu.
Minkälaisia annoksia teillä menee kerrallaan?
Itse olen punninnu kaikki mitä suuhuni laitan ku tuntu jo ettei sinne mene mitään, mut todellisuudessa meneekin
Esim. Keitettyä perunaa 30g valkokalakastike 30g joista en ihan kaikkea jaksanut
Vatsan toiminnan kanssa hiukan ongelmia vaikka levolakkia olen joka päivä ottanut.
En pääse liikkumaan samalla tavalla kun suurin osa leikatuista, koska vasenpuoleni kehost aon halvaantunut.
Eilen tuli 2vkoa leikkauksesta ja tänään näytti et -10kg siitä..... kaiken kaikkiaan reilu-20kg.... Aika hurjalta vauhti tuntuu mut ei kai voi odottaakkin ku ei mikään oikee maistu.
Minkälaisia annoksia teillä menee kerrallaan?
Itse olen punninnu kaikki mitä suuhuni laitan ku tuntu jo ettei sinne mene mitään, mut todellisuudessa meneekin
Esim. Keitettyä perunaa 30g valkokalakastike 30g joista en ihan kaikkea jaksanut
Vatsan toiminnan kanssa hiukan ongelmia vaikka levolakkia olen joka päivä ottanut.
En pääse liikkumaan samalla tavalla kun suurin osa leikatuista, koska vasenpuoleni kehost aon halvaantunut.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa