Tapaaminen Oulussa lokakuussa
3 posters
Tapaaminen Oulussa lokakuussa
Tapaaminen Oulussa leikatuille ja leikkaukseen menijöille!
Paikka: Oulun Kumppanuuskeskus, kokoustila Isoseppä, 3 krs, Isokatu 47, 90100 Oulu
Aika: Lauantai 22.10.2011, kello 11.30-15.00
Ohjelmassa: kahvitarjoilu, psykoterapeutin luento (Kuka minä olen? Onko mielen muututtava fyysisen olemuksen myötä? psykoterapian merkitys elämänmuutosvaiheessa), kuulumiskierros ja keskustelua sekä jatkon suunnittelu.
Kustannukset: tapaamisen tarjoilujen ja luennon kustannukset jaetaan osallistujien kesken (noin 7.50 - 10 € hlö) ja kerätään tilaisuudessa käteisenä.
SITOVAT ilmoittautumiset ruokavaliotarpeen (esim. keliakia) ja sähköpostiosoitteen (vai puhelinnumeron?) kera 19.10.2011 mennessä sähköpostilla suvi.perala@kotinet.com tai tekstiviestillä puh.045 1398958
Lämpimästi tervetuloa! Suvi ja Virva :)
ps. selvennykseksi niin tapaamiseen voi tulla muutkin kuin Oulussa leikatut, kunhan vain olet Oulun läänin eteläisestä, Oulun seudulta tai Pohjois-Suomesta (leikkaus sairaalalla ei ole mitään merkitystä!)
Paikka: Oulun Kumppanuuskeskus, kokoustila Isoseppä, 3 krs, Isokatu 47, 90100 Oulu
Aika: Lauantai 22.10.2011, kello 11.30-15.00
Ohjelmassa: kahvitarjoilu, psykoterapeutin luento (Kuka minä olen? Onko mielen muututtava fyysisen olemuksen myötä? psykoterapian merkitys elämänmuutosvaiheessa), kuulumiskierros ja keskustelua sekä jatkon suunnittelu.
Kustannukset: tapaamisen tarjoilujen ja luennon kustannukset jaetaan osallistujien kesken (noin 7.50 - 10 € hlö) ja kerätään tilaisuudessa käteisenä.
SITOVAT ilmoittautumiset ruokavaliotarpeen (esim. keliakia) ja sähköpostiosoitteen (vai puhelinnumeron?) kera 19.10.2011 mennessä sähköpostilla suvi.perala@kotinet.com tai tekstiviestillä puh.045 1398958
Lämpimästi tervetuloa! Suvi ja Virva :)
ps. selvennykseksi niin tapaamiseen voi tulla muutkin kuin Oulussa leikatut, kunhan vain olet Oulun läänin eteläisestä, Oulun seudulta tai Pohjois-Suomesta (leikkaus sairaalalla ei ole mitään merkitystä!)
Onnekas45- Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 60
Registration date : 30.03.2010
Vs: Tapaaminen Oulussa lokakuussa
Ois mukava päästä. Ilmoittelen pääsenkö, kun saan ens viikolla työvuorot.
t. Sandra
t. Sandra
Sandra- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 10.08.2009
Tapaaminen Oulussa
Vielä siis mahtuu mukaan Oulun tapaamiseen. Tilaisuuden lopussa mahdollisuus toiveiden mukaan pieni muotoiseen kirppikseen, eli nyssäkät mukaan! Muistakaa ilmoittautua!
T: Onnekas45
T: Onnekas45
Onnekas45- Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 60
Registration date : 30.03.2010
Vs: Tapaaminen Oulussa lokakuussa
Voi kökkö! Minä en taaskaan pääse. Surku...
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Similar topics
» Tapaaminen Oulussa 21.4.2012
» Tapaaminen Oulussa lokakuussa
» Tapaaminen Oulussa
» Tapaaminen Oulussa 30.4.2011
» Tapaaminen Oulussa
» Tapaaminen Oulussa 30.4.2011