Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juomisen tärkeydestä...

2 posters

Siirry alas

Juomisen tärkeydestä... Empty Juomisen tärkeydestä...

Viesti kirjoittaja Jonsku Ke Syys 21, 2011 10:33 pm

Haluan muistuttaa teitä kaikkia siitä kuinka tärkeetä on leikkauksen jälkeen juoda
...kantapään kautta mulle sit tuli selvitettyä miten käy kun ei oo juonnu tarpeeks
vasen munuainen sai siipeensä ja munuaiskivikin sieltä löyty,
ku kävin ultrassa pari kertaa ku luulin et mulla pissatulehdus ja selkä kipee..
ja ei siel mitään löytynny.
Enne kun umppari otti itseensä niin et tulehtu ja tehtiin tt kuvaukset ja sieltä löyty kaikki vaivat.
Ja kuulin että usein lihavuusleikatuilla on virtsakiviä ja sappi vaivoja leikauksen jälkeen.Nyt oon sit ollu kohta 5.5 viikkoa sairalomalla ja tosi kipee =(( joudun viel meikkuun kiven murskaukseen ja sit mulle laitettu suntti virtsajohtimiin jotka pitää paikat auki. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.Mä kun omasta mielstä join paljon mut huomasin juomamäärät vasta ku laitoin kannuun mehua niin tajusin etten oo lähelläkään sitä määrä mitä mun pitäs juua.
Jonsku
Jonsku

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tärkeydestä... Empty Vs: Juomisen tärkeydestä...

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Syys 21, 2011 11:22 pm

Jep, sappivaivat on yleisiä juuri laihduttavilla tai jojoilevilla, ei sillai välttämättä liity vain leikkaukseen, paitsi siten että sen jälkeen ruoka on proteiinipitoista ja esim. kananmuna saa helposti sappikohtauksen aikaan.

Mutta juominen on tosi tärkeää pelkästään sen takia että väsyy, jos ei juo riittävästi, saa päänsärkyjä plus tietty voi noita vakavampia vaivoja kuten kuivuminen ja mainitsemasi. 1.5 litraa siis vähintään vettä/laimeaa mehua tms. päivässä. Kahveja ei lasketa.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa