Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mustelmia!

5 posters

Siirry alas

Mustelmia! Empty Mustelmia!

Viesti kirjoittaja miranta Ti Syys 13, 2011 6:38 pm

Onko joku toinen leikattu ja laihtunut huomannut sellasen jutun, että tulee mustelmia ihan huomaamatta?
Itse olen laihtunut 30 kg ja jaloissa on mennen tullen useampiakin mustelmia. Johtunee varmaan kun ei tota läskiä oo enään suojaamassa Laughing
miranta
miranta

Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 07.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustelmia! Empty Vs: Mustelmia!

Viesti kirjoittaja Tallu Ti Syys 13, 2011 8:11 pm

Kyllä olen tehnyt saman huomion. Ja lisäksi tuntuu, että ne viipyvät pitempään ennen kuin haalistuvat pois. Olen ollut aina herkkä mustelmille, mutta nyt tulee tosi herkästi. Mulla on tipahtanut 53kg eli paljonhan sitä ihraa on ollut ympärillä Cool

Tallu

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 25.02.2011

Viesti kirjoittaja Tes Ma Syys 19, 2011 10:50 pm

Kyllä vaan! Jaloissa, varsinki reisissä tuntuu olevan nykyään jatkuvasti mustelmia. Useita pieniä ja vähän suurempiakin kerrallaan. Isoimmat sellaisia mandariinin/omenan kokoluokkaa. Ihmettelen kovasti, mistä lie syntyvät. En tietääkseni noita alueita mihinkään ole osunut, ihan ihme juttu... rabbit
Tes
Tes

Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 06.07.2010

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ti Syys 20, 2011 1:13 am

Mulla ei ole ollut tuollaista ominaisuuutta, vaikka mäkin olen tosiaan aiemmin ollut mustelmaherkkä.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Syys 20, 2011 1:29 am

Itse kanssa olen huomannut mustelmien lisääntyneen. Lääkärissä kysyin asiaa ja pinnallisiksi laskimotukoksiksi määriteltiin osa. Mulla on etenkin toisessa nilkassa jo kuukausia vaivannut mustelma, joka "uusiutuu". Se eroaa tavallisesta mustelmasta hieman väritykseltään ja ennen kaikkea rakenteltaan. Kun sitä painelee voi mustelman häviämisen nähdä hetkellisesti. Tukisukkia, liikuntaa, Hirudoid Fortea (rasvaa) hoidoksi leikkausta odotellessa.

Jos muilla samoja oireita on hyvä tietää, että kohoasento on hyvästä samoin muut edellä mainitut asiat. Mikäli jalka on 2cm turvonneempi kuin toinen jalka vastaavasta kohdasta, kuuma tai kovin kipeä pitää lääkäriin hakeutua välittämästi syvällisen tukoksen vaaran takia. Tällöin ultrataan ja hoidetaan hepariinilla ettei tukoksesta aiheudu hengenvaaraa.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa